Gjest Donna Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg leste netopp om Nuvaring - P-ring i en annen tråd - og lurer på om noen her bruker denne eller har brukt? Er dere fornøyde eller ikke? Er den ubehagelig ...vanskelig å bruke ....bivirkinger? Det jeg leste i linken som var i tråden virket svært så positivt - og den virker greiere å bruke enn p-piller - særlig for en som er glemsk *ler* Håper noen kan skrive noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Hei Virgo. Det er masse tråder om p-ringen her inne som du kanskje har sett? Jeg bruker den, og jeg har bare positive ting å si om p-ringen. Skal ALDRI mer tilbake til det p-pille styret. Du kan jo få resept hos legen din og prøve p-ringen i 3 måneder før du bestemmer deg om du vil bruke det eller ikke. Jeg fikk prøve det først og jeg var ikke i tvil om at jeg ville fortsette. Lykke til! M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Ja den er kjekk den. Du trenger noe tid til å venne deg til deg, ikke det at du kjenner noe, men bare tanken på at den er der.. Ellers er den super. Få bivirkninger og lett å sette inn! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 Har bare positive erfaringer. Har brukt p-ring i tre måneder nå, og det eneste negative var litt mere utflod i starten, men det har gitt seg nå. En kan heller ikke kjøpe inn for et år av gangen pga holdbarhetsdato. Men ellers er det veldig godt å slippe den FORB*NNA pillen hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 Men er mensen like regelmessig? Og kan du utsette mensen? Ex ved å "vente" en uke ekstra med å ta ut ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. august 2003 #6 Del Skrevet 8. august 2003 Om jeg har forstått det riktig, så tar du den ut etter tre uker, og du vil da få menstruasjon, akkurat som med p-piller (21-dagers). Vil du utsette menstruasjonen, setter du umiddelbart inn en ny ring når du har tatt den gamle ut. Ble dette riktig? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. august 2003 #7 Del Skrevet 8. august 2003 Det ble rett ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #8 Del Skrevet 8. august 2003 hvordan fungerer en p-ring, da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 Noen som har gått over fra p-sprøyten og til p-ringen? Jeg er litt spent på om jeg kommer til å få mange blødninger og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #10 Del Skrevet 8. august 2003 Hei! Timien sier den er lett å sette inn, skal den settes på en spesiell måte? Hvor stor er den? er den bøyelig?. Glir den ikke ut????? Hvis man har mye utflod er det ikke lett at ringen kan følge med?..Hmm.... Skjønner ikke helt dette! Ok siste spørsmål! kjenner du den ved samleie, har lest at noen tar den ut, behøves det? OOps det ble mange spørsmål...... Tror jeg må prøve dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cooli Skrevet 8. august 2003 #11 Del Skrevet 8. august 2003 Hei! Timien sier den er lett å sette inn, skal den settes på en spesiell måte? Hvor stor er den? er den bøyelig?. Glir den ikke ut????? Hvis man har mye utflod er det ikke lett at ringen kan følge med?..Hmm.... Skjønner ikke helt dette! Ok siste spørsmål! kjenner du den ved samleie, har lest at noen tar den ut, behøves det? OOps det ble mange spørsmål...... Tror jeg må prøve dette... Hei.. du kan lese mer om den ringen på http://www.nuvaring.no/ Bruker den selv og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. august 2003 #12 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har brukt den siden januar og er storfornøyd! Ingen bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. august 2003 #13 Del Skrevet 8. august 2003 Hva skjer når man kommer til legen da? Har aldri vært og blitt kikka i der nede jeg ..og regner med de skal det?? Er dette er nytt produkt man ikke vet hvordan virker på sikt? Legger man på seg av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. august 2003 #14 Del Skrevet 8. august 2003 Hva som skjer? Jeg fikk det uten noen undersøkelser. Fikk først prøve i 3 mnd og etterpå fikk jeg resept for 1 år. Ingen kikking noen av gangene. Det kommer kanskje an på legen din også. Nytt produkt ja, og hvordan det er på sikt vet jeg ikke noe om, men det skal jo være et produkt med færre bivirkninger enn andre prev.midler. Jeg la ikke på meg. Hvis folk leser litt på www.nuvaring.no og søker opp tidligere tråder her på KG så finner man ut MASSE. Den er forøvrig bøyelig. Den skal klemmes sammen og føres inn, no problemo. Og NEI, den forsvinner ikke "oppi der", så det er ingen problemer med å få den ut igjen. Om man vil ha sex med den eller ikke er valgfritt, den kan være ute 3 timer per døgn uten at det blir noen fare. Man MÅ ikke ta den ut før sex, og kjæresten din setter seg nok garantert IKKE fast i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. august 2003 #15 Del Skrevet 8. august 2003 Alle kvinner bør få undersøkt underlivet jevnlig uansett hvilken prevensjon de bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. august 2003 #16 Del Skrevet 9. august 2003 Alle kvinner bør få undersøkt underlivet jevnlig uansett hvilken prevensjon de bruker. Jeg er bare 21, men har celleforandringer. De fant det ut i julen og etter det har jeg gått jevnlig til gynekolog for å holde det under oppsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. august 2003 #17 Del Skrevet 10. august 2003 Hva koster det å bruke P-ring? Og hva med P-piller ...? Jeg har liksom aldri tenkt over at man betaler noe ..men det gjør man jo sikkert....... :oops: dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. august 2003 #18 Del Skrevet 11. august 2003 Koster vel litt over hundre kroner ringen.. Altså litt over tre hundre i kvartalet for du får de får for tre mnd om gangen! Litt dyrere enn p-piller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. august 2003 #19 Del Skrevet 11. august 2003 Hvor ofte må man til kontroll da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. august 2003 #20 Del Skrevet 11. august 2003 Du får resept for 1 år, om det var det du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå