Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har booket både messingblåser og solist til vielsen vår, meeeen...

-jeg er helt håpløst dårlig på å finne noter, og kan ikke for alt i verden skjønne at jeg må gi både 6- og 700 kr for noter til en bruremarsj :spark:

Derfor forsøker jeg her;

- Bruremarsj fra Førde, av Jan Magne Førde? Noen som har den til orgel og trompet?

- Vitae Lux av Ole Edvard Antonsen - Trompet og orgel

- Säg det igen av Lisa Nilsson - Orgel/piano og solist

- Gabriellas sång - orgel/piano og solist

På forhånd takk! ;)

Endret av Monne
Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Har du sjekket nærmeste bibliotek/nærmeste bibliotek med musikkavdeling?

De kan hjelpe deg med fjernlån hvis de ikke har notene selv.

Skrevet

Vi tok kontakt med organisten i kirken, så fikk vi kopiert derifra uten noe problem ;)

Vi hadde trompetisk :)

Vet musikkonservatoriet har slike marsjer.. Vet også at det ligger noen på nettet - hvis du søker litt rundt :)

Gjest musiekr
Skrevet

Vanligvis pleier trompetisten å ha slike noter selv, det er en del av standard repertoaret for dem som er vant til å spille bryllup, begravelse osv...

søk i google, der finner man ofte noter. eller biblioteket... dessuten finnes det ofte samlebøker hvor mange av de stykkene du spør om står...

pax vobis for trumpet.. der har du hvertfall vitae lux

Gjest Gjest mona
Skrevet

Jeg var på syttende mai i Asker og der var det en kjempeflink gutt som spilte piano, jeg så at han hadde løsnoter så jeg spurte han hvor han hadde fått de fra og han sa at han bare hadde googlet navnet på sangen og noter etter på, det var også noen kjempeflinke jenter på 15 år eller noe som sang hallelulja , i skjemaet sto det at de het Nanna Bratevå eller noe og Marie Nerevika og Solveig Televis, og så var det også en flink jente som sang solo på en engelsk sang! At hun turte, hun var kjempeflink! Hun het etter ell annent med Aleksandra Sjåfjell, hun var bare 10, 11 år eller noe, hun hadde i alle fall funnet teksten på lyrikcsfreeks.com eller noe.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...