Gå til innhold

Jeg er total lost^^

Anbefalte innlegg

Gjest messy dead
Skrevet

ok ... Jeg trenger noen gode råd her .... Jeg har kommet opp i en vanskelig sitvasjon^^

jeg måtte en gutt på nettet for 2 år siden .. vi har snakket i lag siden.. Ikke hvær dan men nå og da...

men ... for 3 månder siden forandret alt seg ... Jeg ble forelsket i han ...

Han : En 20 år gammel gutt fra finland...( jeg har alltid elsket finsk siden jeg var 8 år)

Jeg : En ung dame på 29^^ med 2 barn:D

så nå er jeg alså forelsket.... Og .. han har blitt det og... Men .. han sier at han at han bare vill være venner og jeg respekterer det og vi slutter å prate. så går det 3 dager og vi klarer ikke å være borte fra hværandre mere...

så vi snakker om alt.. hvor mye vi liker hværandre og hvor mye vi bryr oss om hværandre..

Men nå prøver vi å bare snakke om alt uten om følelser men nå og da kommer det noen søte tilbake meldinger ..

Vi sier vi bare er venner men han sa; Det er ingen ord som kan beskrive kjærligheten jeg føler for deg ... På finsk ofc;d så vakkert..

Vi snakker i lag hvær dag og noen ganger heledangen ,.. Jeg vet alt om han og han vet alt om meg...

Han har sett bilder av meg fra nettet og han fikk see meg på web cam .. Men jeg har aldri sett bilde av ansiktet hans...

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Vi snakket en gang om å bli i lag og begge var ville det , men vi snakket aldri om det igjen...

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aldri sett bilder av ansiktet hans?

Nei jeg har ikke det .. Men jeg er mere forelsket enn med noen jeg har sett^^

Skrevet

Det lukter røyk! Og når det lukter røyk, så brenner noen! La oss håpe at det ikke er deg...

Skrevet
Det lukter røyk! Og når det lukter røyk, så brenner noen! La oss håpe at det ikke er deg...

haha... Hvorfor tor du det da?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Her er det lite reel substans. Skaff det først.

Skrevet
Her er det lite reel substans. Skaff det først.

Forklar den der lille venn^^

Skrevet

Ja, du er virkelig lost. Finner ville jeg aldri rotet meg borti. Verre menn finnes ikke. Spesielt de som ikke drikker.

Skrevet
Ja, du er virkelig lost. Finner ville jeg aldri rotet meg borti. Verre menn finnes ikke. Spesielt de som ikke drikker.

oi da.... jeg hadde tatt en finske over en norsk gutt når som helst^^ finkse gutter ( jeg kjenner en del) er gentelmann) og bryr seg om hva du tenger og hva du syns^^

Finks gutt = 10 Norsk gutt = 4

Skrevet

Jeg håper du skriver bedre svensk/engelsk til ham enn du skriver her inne, for hvis ikke er det et under at han forstår deg. Forøvrig skjønner jeg ikke helt hva du spør etter/vil diskutere, men det er fint å være forelsket, men er kanskje en idé å få litt mer substans i forholdet deres. Dere er begge voksne mennesker, og da har jeg for vane å anta at dere har fast inntekt begge to, og det går både fly og tog mellom Norge og Finland.

Skrevet

1. Be om å få se ansiktet hans. Fint at du er forelsket, men hvis han ser ut som en mutant så kan det hende det går over. Greit å vite først.

2. Møt han. Internetkjemi og virkelighetkjemi er ikke alltid det samme.

3. Ta det derifra.

Noe vits i å gjøre det så veldig mer komplisert, lille venn?

Eller er du virkelig så dum som du gir deg ut for?

Skrevet
1. Be om å få se ansiktet hans. Fint at du er forelsket, men hvis han ser ut som en mutant så kan det hende det går over. Greit å vite først.

2. Møt han. Internetkjemi og virkelighetkjemi er ikke alltid det samme.

3. Ta det derifra.

Noe vits i å gjøre det så veldig mer komplisert, lille venn?

Eller er du virkelig så dum som du gir deg ut for?

Nei jeg er ikke så dum som jeg gir meg ut til å være:P det er bare det at jeg er så usikker og jeg vat at han er det og^^

Skrevet
oi da.... jeg hadde tatt en finske over en norsk gutt når som helst^^ finkse gutter ( jeg kjenner en del) er gentelmann) og bryr seg om hva du tenger og hva du syns^^

Finks gutt = 10 Norsk gutt = 4

Men de går om du ser på en annen mann!

Gjest PatheticGirl43
Skrevet
Han har sett bilder av meg fra nettet og han fikk see meg på web cam .. Men jeg har aldri sett bilde av ansiktet hans...

Ville fått tak i et bilde jeg, så ordner det seg sikkert. Er litt spes at du ikke har fått se bilde på 2 år tenker nå jeg da, med fare for å høre totalt overfladisk ut.

Jeg mener, hvis man er forelska i en person og i det hele tatt ser tilnærmet ok ut, så klarer man å fiske fram et bilde, enten det må være tatt fra en spesiell vinkel, være svart/hvitt eller noe som gjør at man synes det er et ok bilde av seg selv.. eller?

Hvis du fortsatt er like keen etter bildet så ville jeg sendt ungene til pappa og bestilt flybilletter for å sjekke om kjemien er der fortsatt og om det er the real deal.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...