Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sprilla
Skrevet

Jeg har veldig lyst på en ny parfyme - det har jeg hatt i flere år. De parfymene jeg bruker er gaver jeg har fått ved ulike anledninger, og gjerne ikke noen jeg hadde valgt selv.

Når jeg er i parfymerier, eller ute og reiser, klarer jeg rett og slett ikke å finne frem til noen parfymer som "passer meg". Det er for mange å velge mellom, og det er liksom ingen som treffer helt. Jeg ender alltid opp med mange, mange duftprøver, uten å kjøpe noe.

Er det noen som har noen gode tips til "nye" dufter jeg bør prøve ut?

Jeg liker friske (men ikke sitrusfriske) dufter, som samtidig har litt sødme.

Skrevet

Et veldig godt tips er å dra hjem til venninner og prøve parfymer. Mindre utvalg og mer "hjemmeaktig" lukt i rommet gjør det lettere å skille parfymer fra hverandre, har jeg erfart. Synes parfymer som lukter kjipt på parfymeriene ofte lukter godt hos venninner.. og på meg. :)

Ellers skal jeg bestille Sui Love av Anna Sui nå, trodde den gikk ut av produksjon jeg, men cheapsmells hadde. Enkelte kjendisparfymer er også veldig gode, bruker Curious av Britney som hverdagsparfyme.. går for Hugo Boss neste gang, tror jeg. :D Dette er parfymer som lukter friskt og søtt, men ikke kvalmende søtt. Bruker Magnetism (Escada) som kveldsparfyme, den er veldig søt (minner om den rosa flaska til Britney, den runde).. går jo å høre om du kan få prøveflasker og prøve over flere dager?

Skrevet

Jeg sverger til Ralph fra Ralph Lauren! Eneste parfymen jeg har likt skikkelig godt.

Skrevet

Jeg synes også det er veldig stort utvalg Men jeg folder meg til de merkene jeg kjenner til og som jeg synes har god kvalitet. Feks har jeg mange parfymer fra Dior, synes også chanel, lancome har god kvalitet.

Gjest Gjest_Hedda_*
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg Look - Vera Wang neste gang jeg er i butikken. Dufter deilig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...