Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble plutselig så utrolig overrasket over følelsene mine da jeg så på facebooken til en venn. Vi gikk i klasse i lag, og vi ble fort bestevenner. Vi tilbrakte hver fysikktime ilag, hvert friminutt og enhver lunsj. Jeg stortrivdes i hans selskap og kunne stole 100 % på han. Han er bare en helt utrolig herlig person. Han hadde visst vært svært forelsket i meg, men det viste seg først da han kuttet kontakten med meg da jeg fikk meg kjæreste. Og når jeg prøvde å ta kontakt med han igjen (flere ganger) var det veldig lite svar å få. Så jeg hadde tydlig såret han, og på den måten mistet min beste venn.

Men så var jeg innom facebook (ett år etter) og så at han hadde fått seg kjæreste. Hjertet mitt bare sank helt på bunnen i magen og krøllet tarmene mine rundt seg til de slitnet. Jeg har aldri følt meg så nedtrykt?

Jeg er fortsatt sammen med kjæresten min og elsker. Vi har det trygt og godt , men i all den tid vi har vært sammen så har jeg tenkt på tidvis på min tidligere beste venn, og jeg savner han utrolig mye. Men at jeg skulle få en slik reaksjon, var bare helt utenkelig.. Unnaer han allt det beste, også en søt kjæreste. Men jeg ble så utrolig paff over at jeg også tydelig vis har hatt følelser for han.. eller? *ble veldig forvirret*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mmann_*
Skrevet

Ja den vennefella vet du. Dere hadde sikkert vært en perfekt match hvis han ikke hadde gått inn for å bli bare en god venn. Han var garantert uerfaren og har sikkert hatt mange kvaler og tanker om hvordan han skulle komme i seng med deg. Synd at toget gikk fra ham da som for så mange andre. Kanskje litt kynisk men jeg mener uansett at menn aldri går inn i dype venneforhold med damer uten at det er en baktanke med det. Synd at han bare ble venninna di da..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du gadd aldri bli sammen med han fordi han ikke hadde den rette fasaden for deg. Dermed har du nå fått svidd fingrene dine.

Enten får du drite i din "venn" fullt og helt, eller så får du dumpe din nåværende og satse alt på å få denne andre fyren.

Gjest Gjest_emilie_*
Skrevet

Jeg har også følt det slik. Jeg velgte en mer vanlig type, isteden for han som gikk i svart frakk, med langt hår og el-gitar. Du er nok bare betatt av han, og har utrolig sterke følelser for han som venn. Man kan jo også bli litt knust over å ikke få ha kontakt med din beste venn. Du har vert jenta i livet hans så lenge. Jenta i hans drømmer... Men nå drømmer han om en annen dame enn deg. Du er på måte byttet litt ut. Det kan knuse enhvers hjerte. Håper det ordner seg for deg, og ikke hør på de to kommentarene ovenfor. De er bare to menn som tenker kun på en ting. Helt tragisk spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...