Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt med kjæresten deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år, ikke samboere. Som regel er det jeg som tar kontakt med ham via sms/tlf osv, men nå har jeg ikke gjort det for å ikke mase/se om han tar kontakt. Foreløpig har jeg ikke hørt fra ham på 3 døgn.

Hvordan skal jeg tolke dette? at han tl vanlig bare synes jeg maser? er han lettet over å ikke høre fra meg?

(ja, jeg vet jeg må snakke med ham etterhvert... vi er vel kanskje begge redd for å måtte gå gjennom et brudd...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Litenpus
Skrevet
Vi har vært sammen i 2 år, ikke samboere. Som regel er det jeg som tar kontakt med ham via sms/tlf osv, men nå har jeg ikke gjort det for å ikke mase/se om han tar kontakt. Foreløpig har jeg ikke hørt fra ham på 3 døgn.

Hvordan skal jeg tolke dette? at han tl vanlig bare synes jeg maser? er han lettet over å ikke høre fra meg?

(ja, jeg vet jeg må snakke med ham etterhvert... vi er vel kanskje begge redd for å måtte gå gjennom et brudd...)

Vi snakkes på tlf 2-5 ganger om dagen, ca 20 sms pr dag. Han bor 60 mil unna, så det er ikke så ofte vi får sett hverandre. Prøver å inkludere hverandre i den annens hverdag - hva vi skal ha til middag, har kjøpt meg ny bukse, kranglet med sjefen...

Men ja, det skal også sies: Vi er relativt nyforelsket...

Skrevet

Sånn tenker jeg også. Er som oftest jeg som tar kontakt. Jeg gjør det når jeg føler for det. Skulle gjerne visst hvor lenge jeg måtte ha ventet om jeg ikke hadde hørt fra han på en stund...men jeg orker jo aldri å vente.

Jeg foretrekker å ha kontakt hver dag.

Skrevet

her er det også for det meste jeg som må ta kontakt... men så pleier han hvertfall å sende meg sms på kveldingen om han ikke har hørt noe fra meg:P og så snakker vi jo som regel på msn hver kveld når det passer seg, og vi møtes jo noen ganger i uka, så jeg skakke klage :)

Skrevet

Eg er samboer no da, men eg husker når vi ikkje bodde sammen. Både før vi blei sammen og etter vi blei sammen så hadde vi kontakt nesten hver dag. Enten ved å møtes eller igjennom sms/msn/tlf. Var litt verre når ingen av oss hadde peng på kortet da, så det var dager vi kanskje ikkje såg/snakka med hverandre i det heile tatt. Det var kjipt. Så eg enda ofte opp utenfor døra hans i de periodene :gjeiper:

Eg tok nok kontakt litt meir enn det han gjorde men det var da forsåvidt heilt greit (og normalt, eg var tross alt tenåring in looove, større masekjerringer skal man leite lenge etter).

Skrevet

Vi har vært sammen i flere år, og til nå har vi hatt kontakt på msn mer eller mindre fra vi våknet til vi la oss.

Nå som jeg har begynt på skolen igjen blir kontakten bare fra etter skoletid og til legge tid.

Avstandsforhold så det har vel litt og si også.

Skrevet

Dere har vert sammen i to år og da skal man kunne være åpen med hverandre og si at man vil ha litt bedre kontakt med sin kjære enn det du har i dag. Kanskje har man ikke gjort noe spesielt så man ikke har noe å snakke om - så derfor venter man noen dager. Det er jo egentlig helt greit. Du sier ikke hvor gammle dere er? Er det / eller føles det som at det er du som tar kontakt hver gang - si det til ham da vel - at du ønsker at han kan ta kontakt også, for da vet du at han tenker på deg, selv om han sikkert sier at han gjør det. Det er greitt at han viser det også.

Jeg og min kjæreste kan godt vente noen dager. Over tre dager er maks da. Vi snakker åpent med hverandre og begge ringer/sender mld like mye. Noen meldinger er lange noen korte som kun 'gla i deg' ellr 'savner deg' og slike gode ting som varmer.

Skrevet
1 gang i året

snakker med kjæresten en gang i året??

Skrevet

Vi har kontakt daglig. Det kan gå to-tre-fire dager uten at vi er med hverandre, men da pleier vi å ringe eller sende sms. Noen ganger mer enn andre ganger. Jeg vil si at vi tar kontakt begge to. Noen ganger lar jeg det bero, slik at han får litt space, for han er en person som trenger det. Når det er sagt, er han veldig flink til å ta kontakt i utgangspunktet. :)

Skrevet

Har som regel kontakt hver dag - enten ved at vi er med hverandre eller via nett/tlf. Før var det jeg som tok mest kontakt, men det har jevnet seg ut i det siste (han tar litt mer kontakt og dermed kan jeg gjøre det litt mindre)

Skrevet
snakker med kjæresten en gang i året??

Ja mer en nok

Skrevet

Hver dag. Begge tar vel kontakt like ofte, kanskje han litt oftere enn meg siden han jobber natt og jeg aldri vet når han er våken.

Skrevet

Jeg og kjæresten får ikke sett hverandre så ofte som vi har lyst til siden han bor i England :/ Men vi snakker sammen hver eneste dag, som regel i timesvis. Prøver å begrense sms litt siden det fort blir dyrt, men blir nå en del av dem og ;)

Skrevet

Jeg forøvrig oppdaget at min kjære har hjerne og faktisk tenker over hva han sms'er. Og da må jeg si jeg blir litt skeptisk til hans taushet, trodde det bare var slik han var, men det ligger kanskje mere bak - eller for å si det slik; mindre bak. Han bryr seg rett og slett ikke....

Gjest Purple Haze
Skrevet

Er i avstandsforhold, og vi snakker sammen mange ganger om dagen. Det går i telefonsamtaler, sms og msn. Møtes så ofte det lar seg gjøre.

Og vi tar begge like mye kontakt med hverandre. Dvs, han ringer nok oftere enn meg, fordi han ringer gratis til meg.

Hvis det gikk 3 dager uten at han tok kontakt, hadde jeg seriøst begynt å lure.

Når dere har vært sammen såpass lenge som 2 år, burde dere være i stand til å kommunisere bedre med hverandre. Snakke skikkelig ut om ting.

Den siste setningen din tolker jeg som at dere begge vet at noe ikke stemmer helt mellom dere, men ingen vil ta den vanskelige samtalen.

Vel, det er i grunnen bare å utsette problemet, og kan skape mange vonde følelser helt unødvendig.

Skrevet

Da jeg hadde kjæreste jeg ikke bodde med hadde vi vel kontakt to-tre ganger i uka, og det var jevnt fra begge sider. Ingen av oss likte å ringe eller sende sms, så da var det stort sett å ringes, for å møte hverandre.

Skrevet
Har som regel kontakt hver dag - enten ved at vi er med hverandre eller via nett/tlf. Før var det jeg som tok mest kontakt, men det har jevnet seg ut i det siste (han tar litt mer kontakt og dermed kan jeg gjøre det litt mindre)

Slik er det her også, det har heldigvis jevnet seg ut, da det ikke er spesielt gøy å være den som alltid må ta initiativet. Nå er vi temmelig likestilte på det planet :)

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i snart 3 mnd nå, men vi er praktisk talt samboere:P Vi bor ca 4 timer fra hverandre så vi er hos hverandre så ofte det går, og gjerne over litt lengre perioder av gangen. han går på skole og jeg jobber, så i ferien var han mest hos meg. Nå er jeg 2 uker hos han (er sykemeldt) og han er veldig glad i å ha meg her: Gir meg skapplass, kjærlighet, omtanke og vi deler alle utgifter.

Selv om vi er nyforelska, har vi kjent hverandre i 6 år, så vi klarer å komme oss ut av hybelen hans og oppleve MASSE:D Sitter aldri inne og sturer. Da er det også litt ekstra fint å være fra hverandre, for vi vet at vi bruker tiden godt når vi er sammen!:)

Når vi ikke ser hverandre, bruker vi mye msn og Skype, og prater sammen hver dag:)

Skrevet
Hvis det gikk 3 dager uten at han tok kontakt, hadde jeg seriøst begynt å lure.

Er dette noe alle hadde reagert på?

Synes ikke 3 dager er såååå mye akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...