Gå til innhold

Rota litt på fylla..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei.

Hadde litt for mye alkohol innabords her om dagen og det førte til heftig dansing, tafsing og litt småklining. Tok det ikke lenger, men nå føler jeg fylleangsten begynner å ta meg. Har hatt kjæreste i 4 år nå og jeg har virkelig ikke lyst å ødelegge forholdet.

En av grunnene til at jeg gjorde dette er pga sexlivet vårt har begynt å bli ganske dødt. Har oss en gang i uka, og det er 4-5 ganger for lite for min del...

Hva skal jeg gjøre? Jeg har virkelig IKKE lyst å miste han. Sett bort i fra sexlivet er dette drømmemannen jeg snakker om!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper iallefall ikke aa rote rundt med andre menn. Da odelegger du mer enn du prover aa fa det til aa fikses.

Skrevet

Og derfor drikker jeg ikke! :fnise: Jeg er altfor "løs" av meg og har en seksuelt sett deffansiv mann. *gremmes*

Men, for å si noe lurt til deg, ikke si noe. La det bli en lærepenge og prøv å snakke med mannen din om det du savner. Og ta initiativet til en positiv endring selv! (Som jeg har gjort i mange år ikke fått en dritt igjen for..gremmes enda mer)

Aw jeg tror jeg forlater tråden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...