Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 I dag var jeg innom en bokhandler i som er en del av en av de store kjeden for å kjøpe en bok jeg skal gi bort i morgen. De var dessverre utsolgt i butikken jeg var i, men selgeren var hyggelig og sjekket i datasystemet om noen av de andre filialene i området hadde den på lager. Det viste seg at en butikk ikke så langt unna hadde den. Jeg spurte om hun kunne ringe og dobbeltsjekke at det stemte, men det var visst ikke nødvendig. Jeg satte meg i bilen og kjørte dit, og da jeg kom frem viste det seg at de hadde den, men den var en kundebestilling så jeg kunne kjøpe. Altså bomtur. Heldigvis var hun som ekspederte meg der mer serviceinnstilt og ringte de filialene i nærheten som hadde boka på lager og fikk lagt den av til meg så jeg slapp nok en bomtur. Nå sitter jeg her og er ganske irritert. Jeg kastet bort en snau time på bomturen, på en allerede travel dag, og synes faktisk at det var ganske slett service at hun ikke gadd å ta den telefonen.
Inx Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Nå sitter jeg her og er ganske irritert. Jeg kastet bort en snau time på bomturen, på en allerede travel dag, og synes faktisk at det var ganske slett service at hun ikke gadd å ta den telefonen. Ikke noe jeg hadde giddet å irritere meg over lenge i hvert fall, jeg hadde kost meg med boka "by now" jeg.
Kamikatze Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Var det mange kunder inne i butikken hennes da, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå