Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Lurer på om dette forum bare er for de inngrodde. Kom over denne siden ved en tilfeldighet for en uke siden. Er ikke registrert selv. Det går igjen litt for ofte her at enkelte ikke får svar eller at det er få som ser på hva det blir spurt om. Kanskje ikke noe vits i for meg å registrere meg da? Er det sånn dere vil ha det?
Gjest Snart September Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Kg er akkurat som resten av samfunnet, en blanding av forskjellige mennesker. Noen er overfladiske og mer opptatt av hvem du er (brukernavn og avatar) enn hva du skriver. Disse har en tendens til å skape klikker og bare snakke med medlemmer de kjenner godt. Men jeg vil påstå at disse er i mindretall. Kan du ikke gi blaffen i de som oppfører seg ekskluderende, og snakke med oss andre da?
Relativista Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Lurer på om dette forum bare er for de inngrodde. Kom over denne siden ved en tilfeldighet for en uke siden. Er ikke registrert selv. Det går igjen litt for ofte her at enkelte ikke får svar eller at det er få som ser på hva det blir spurt om. Kanskje ikke noe vits i for meg å registrere meg da? Er det sånn dere vil ha det? Kommer ikke det litt an på hva du spør om? Når du skriver som gjest, vet vi ikke mer om deg enn hva du har skrevet i åpningsinnlegget. Det blir mer personlig, når en som er registrert, og som har en forhistorie knyttet til avataren sin/nicket sitt, legger ut om et problem, enn når en utlogget/ikke-registrert gjør det.
Gjest Gjest igjen Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Takk for at der svate begge to. Da har jeg nye spørsmål: Hva er avatar og nick? Hvordan lager dere det da? Er vel enig i at det ikke er så viktig hvem du er, men hva du spør om. Mye intr. å kunne diskutere her. Får se om jeg lager meg et navn senere i dag. Da må jeg ha svar på de spm over først.
Minnimusepus Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Takk for at der svate begge to. Da har jeg nye spørsmål: Hva er avatar og nick? Hvordan lager dere det da? Er vel enig i at det ikke er så viktig hvem du er, men hva du spør om. Mye intr. å kunne diskutere her. Får se om jeg lager meg et navn senere i dag. Da må jeg ha svar på de spm over først. Avatar er vel bildet en har ved siden av her er det ikke??? Det var kanskje ikke så mye hjelp i :gjeiper: Nick er det du velger som brukernavn, det må du skrive inn når du registrerer deg Det er noe for alle her inne, det som er så greit. Og lurer en på noe er det bare å spørre, man får som regel svar fra noen uansett
Gjest Gjest_A.P.Katt_* Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Takk for at der svate begge to. Da har jeg nye spørsmål: Hva er avatar og nick? Hvordan lager dere det da? Er vel enig i at det ikke er så viktig hvem du er, men hva du spør om. Mye intr. å kunne diskutere her. Får se om jeg lager meg et navn senere i dag. Da må jeg ha svar på de spm over først. Det er lettere for deg å forstå evt. forklaringer om du registrerer deg. Selve nicket ditt lager du når du registrerer deg. Når du har gjort det går du inn på kontrollpanel, vis menyer og deretter inn på legg til avatar. Forumet er for alle uansett ny eller gammel!
Gjest Blondie65 Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Jeg kan kun snakke for meg selv og det som avgjør om jeg skal svare eller ikke i en tråd er verken nick eller avatar men om jeg forstår problemstillingen og ikke minst om jeg har et svar å komme med som bidrar til tråden. For meg er det uinteressant om den som spør er gjest eller fast bruker. Jeg unngår imidlertid som regel tråder som har en dårlig formulert tittel eller som er åpenbart skrevet kun for å spekulere. Dersom tittelen kun inneholder ting som "trenger hjelp" uten å hinte om hva man trenger hjelp til i tittelen så vil mange ikke bli fanget av spørsmålet. Hvis man er deskriptiv i tittelen - som f.eks. i denne tråden så får man også svar. Det blir stadig påstått at det er klikker her inne og at en rekke brukere kun svarer i hverandres tråder og klapper hverandre på skulderen. Det kan godt være at det er sånn i enkelte forum, men jeg synes ikke dette preger forumet i den grad som enkelte vil ha det til. Det hender at man blir bedre kjent her inne fordi man deltar i hverandres dagbøker (noe ikke gjester kan) men for min egen del kan jeg si at jeg ikke følger etter de jeg deltar i dagbøkene til for å forsvare dem i andre tråder. Det hender at man følger med hva de man har blitt litt bedre kjent med skriver andre steder, det handler vel ofte om at man har funnet en likesinnet som man har naturlige fellesinteresser med.
Gjest salma Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Forumet blir kritisert for å være slik du spør om, har jeg sett. Men jeg har nettopp kommet tilbake etter et opphold på flere år, og kjenner ikke igjen noen av brukerne fra den gang. Likevel har jeg fått masse svar og pepper (sikkert velfortjent ) allerede, så jeg deler ikke den erfaringen.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Jeg synes folk er flinke til å svare på mine store og små henvendelser, selv om jeg ikke er en registrert bruker.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Lurer på om dette forum bare er for de inngrodde. Kom over denne siden ved en tilfeldighet for en uke siden. Er ikke registrert selv. Det går igjen litt for ofte her at enkelte ikke får svar eller at det er få som ser på hva det blir spurt om. Kanskje ikke noe vits i for meg å registrere meg da? Er det sånn dere vil ha det? kg har endret seg. Er du ikke enig med de som starter tråden,så kan du glemme det.................... Stiller du spørsmål som er for avansert for er det 0 svar. Det jeg mener med det er ting utenom hår og negler.......................så da kan du skjønne nivået på enkelte tråder. tydeligvis mye ungt publikum her,hjemmeværende enslige jenter med barn. Er drittlei av hele greia her inne. det er veldig lite her inne som er "oppegående"
Brunhilde Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 kg har endret seg. Er du ikke enig med de som starter tråden,så kan du glemme det.................... Stiller du spørsmål som er for avansert for er det 0 svar. Det jeg mener med det er ting utenom hår og negler.......................så da kan du skjønne nivået på enkelte tråder. tydeligvis mye ungt publikum her,hjemmeværende enslige jenter med barn. Er drittlei av hele greia her inne. det er veldig lite her inne som er "oppegående" Og allikevel henger du her? Det må da virkelig kunne kalles patetisk? Til ts: Du får svar hvis noen av de som leser a) finner spørsmålet interssant eller b) har et svar å komme med. Jeg er ellers enig med Blodie65, det er ikke spesielt mange klikker her inne, men det er selvfølgelig noen som gjør mer av seg enn andre.
Gjest Gjest igjen Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 Nå har jeg bestemt meg, jeg skal melde meg inn. Har sett at her som andre steder er menneskene forskjellige. Her er det da mange oppegående folk, men som en sier, det er mange unge her. Skulle ønske at det var en aldergrense her. Selv er jeg voksen, kunne vært foreldre til menge her inne, men ikke steingammel. Skal nå ta meg jobben med registreringa. Takk for at dere viste så stor intr.
Ellevill Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Jeg svarer i tråder med temaer som på et eller annet nivå engasjerer meg. Det er likegyldig for meg om det er en gjest eller fast bruker, men jeg anbefaler deg for egen del å registrere deg. Da kan du bla lettere følge med på svar i tråder der du har deltatt. Slik som denne, her ville du enten fått en epost hver gang noen svarte deg eller du kunne trykke "Mine innlegg" og slik se en oversikt over alle trådene du har deltatt i eller startet. kg har endret seg. Er du ikke enig med de som starter tråden,så kan du glemme det.................... Stiller du spørsmål som er for avansert for er det 0 svar. Det jeg mener med det er ting utenom hår og negler.......................så da kan du skjønne nivået på enkelte tråder. tydeligvis mye ungt publikum her,hjemmeværende enslige jenter med barn. Er drittlei av hele greia her inne. det er veldig lite her inne som er "oppegående" Det som - for meg - er litt morsomt er at kritikk av forumet, slik som i dette innlegget, blir så herlig parodisk, fordi innlegget i seg selv lyser av det du kritiserer; Å være lite oppegående.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå