Gå til innhold

Antall sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis dama er 29 og sier hun har hatt 42 partnere, hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpa på at erfaringa hadde stått til antallet :)

Skrevet

Samantha i Sex og singelliv? :ler:

Gjest Gjest_Samantha_*
Skrevet

Jeg er 28 og har hatt mellom 30 og 40 sexpartnere..

Dette er ikke noe jeg er stolt av, og dermed ikke noe jeg forteller de jeg blir kjent med. Mannen min kunne ikke brydd seg mindre om hvor mange jeg har hatt sex med. Heldigvis! Det forblir derfor min lille hemmelighet..

Men hva skal du tenke? Tja.. Prøv å gjøre som mannen min - tenk at fortid er fortid, og så lenge det er du som gjelder nå så er det det som teller! :)

Skrevet (endret)

Vel, hvis hun har vært aktiv fra hun var 18 så er det jo ikke mer enn 3-4 i året. Synes ikke antallet er så viktig, litt mer skeptisk til at hun vet det helt det nøyaktig, som om det var om å gjøre å ha flest mulig...

På den annen side er jo 42 "The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything" så det kan jo være grunnen :jepp:

Endret av Laidback
Skrevet

Nå er jeg jente da, men jeg ville ikke brydd meg stort om dette, så lenge ho lar fortid være fortid.

Selv er jeg 22, har hatt 4 sexpartnere, og er gift, så min realitet er nok en ganske annen. Men antall sex-partnere kan jo i noen tilfeller være et speilbilde av den enkeltes verdier; hvilket syn ho/han har på det motsatte kjønn.

Jeg er så gammeldags at jeg mener at sex og forelskelse hører sammen, og da passer jeg naturlig best sammen med en dame/mann som mener det samme.

Skrevet
Flott! Da vet jeg at du har hatt både gode og dårlige erfaringer, og det kommer godt med i vårt samliv, hadde jeg sagt.
Skrevet
Jeg er 28 og har hatt mellom 30 og 40 sexpartnere..

Dette er ikke noe jeg er stolt av, og dermed ikke noe jeg forteller de jeg blir kjent med.

Samantha, jeg kjenner at jeg blir oppgitt over slike utsagn. Hvorfor er dette noe å ikke være stolt av? Hvorfor ta stilling til dette i det hele tatt. Hvor er problemet? Erfaringen din er verdifull, både for deg og din partner, altså dere! Du har helt sikkert variabel erfaring, og dette kan du selvfølgelig ta med deg videre inn i ditt forhold.

Jeg bare fatter ikke hvorfor et høyt antall partnere skal "telle negativt" på noen måte.

Skrevet

Hadde gitt henne stor kreditt for å være ærlig om det. 42 stykk er jo veldig mange - syns nå jeg - så i utgangspunktet hadde jeg tenkt at hun var veeeldig ulik meg når det gjelder tanker og holdninger til sex og uforpliktende sex. Tror egentlig hun hadde passet bedre med en annen kar og at jeg hadde passet bedre med en annen dame. Men om hun var drømmedama på alle andre områder og ikke var superstolt av alle hun hadde knullet, og nå hadde litt mer like holdninger som meg,kunne det kanskje funket.

Skrevet (endret)
Jeg bare fatter ikke hvorfor et høyt antall partnere skal "telle negativt" på noen måte.

Folk er ulike. Det er mange - meg selv inkludert - som har det forholdet til sex at det i utgangspunktet er noe jeg har kun med kjærester, og så har man kanskje noen FÅ unntak med ONS/elskere osv. En dame som har et helt ulikt syn på sex - 46 partnere, og da mest sannsynelig har knullet 35 av de uten å kjenne de noe særlig, ONS osv. vitner om helt andre holdninger og et helt annet forhold til sex enn meg selv, så da teller det såklart negativt FORDI DET ER ET VIKTIG OMRÅDE, SOM VI ER HELT ULIKE PÅ NÅR DET GJELDER HOLDNINGER, FØLELSER OG TANKER.

Men fint at folk er forskjellige da, siden du syns det er flott så passer du jo veldig bra med jenter som f.eks. har 50 partnere, siden jeg ikke syns det er flott passer jeg bedre med jenter med f.eks. 8 partnere.

Endret av kristian82
Skrevet

Om jeg skulle ha vært på date nå og fåt vite at typen jeg likte hadde hatt 40 + sexpartnere hadd ejeg nok tenkt mitt, men hadde absolutt ikke stryket ham ut av den grunn.

Personlig ville jeg aldri greid å ha så mange sexpartnere på samvittigheten.

Jeg liker å vite at kroppen min ikke er "alle mans eie"...for å si det slik...hehe. Den skal deles med de som er veldig spesielle for meg, og jeg tviler på at i en alder av 29 så har du hatt 40+ spesielle mennesker i livet ditt som burde få den delen av kroppen din...

men det er nå forskjellig fra person til person..

Skrevet

Alt for mange kvinner tror singellivet er slik som i Sex og singelliv. Ingen ønsker jenter med over 20 partnere.

Skrevet
Ingen ønsker jenter med over 20 partnere.
Det så smart å generalisere....
Skrevet

Antall sexpartnere sier jo ofte en del om personen da. Har man hatt over 40 partnere, har med stor sannsynlighet flesteparten av disse vært tilfeldige greier; regner ikke med at personen da har hatt 40 kjærester... Og er man selv en person som mener at sex er noe man har med kjæresten, er jo en person med 40 sexpartnere på lista kanskje uaktuell? Jeg hadde i alle fall vært skeptisk til en mann med over 40 sexpartnere, og sier ikke noe på menn som er skeptisk til en kvinne med 40 sexpartnere. Noen bryr seg om sånt, andre ikke.

Skrevet
siden jeg ikke syns det er flott passer jeg bedre med jenter med f.eks. 8 partnere.

Jeg har bare hatt tre jeg. Synes ikke noe om å ligge rundt med gud og hvermann, ville følt det horete.

Skrevet

Jeg hadde sagt at "det gjør meg ingenting", for det hadde vel økt sjansene mine for å bli nr 43! Og når jeg hadde fått "viljen min" hadde jeg kostet videre... Sorry! Er ikke helt der ennå at ei jente som er 14 år ynge enn meg og med dobbelt så mange partnere kunne vært noen samlivskandidat. Tror vel hun i mange henseende passer bedre med en mann med tilsvarende bravader.

Skrevet

Hadde hun hatt 42 partnere hadde hun trolig ikke vært dama mi :) hehe

For etter min erfaring er det stort sett to typer jenter som har hatt et så høyt antall partnere:

- Det er de med sterk personlighet, som er såkalte "Maneaters"

- Og de med en mer beskjeden personlighet, som lett lar seg overkjøre

Og jeg tiltrekkes ikke av noen av de personlighetene.

Evt. kan det være ei som bare har vært ekstremt uheldig på datingfronten, men det regner jeg for å være ganske usannsynlig. ONS mener jeg er noe man burde legge fra seg etter å ha prøvd det et par ganger i fylla i tenårene, det er i alle fall det jeg gjorde.

Skrevet

Fortid er fortid. Nå er det deg hun er sammen med. Hvis du lar det at hun har hatt mange sexpartnere i fortiden, ødelegge framtiden deres, det er bare dumt av deg.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvor mange sex partner mannen min har hatt å har ikke spurt heller, er nå tiden som gjelder,

jeg er 40 har hatt sex med 3 styk, alle 3 et godt kjærlighets forhold til. har aldri hatt ons, sex for meg er en måte å vise kjærlighet på.jeg må elske personen jeg skal ha sex med, der er jeg veldig gammedags

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...