Gå til innhold

Mulberry Bayswater

Farge på Bayswater  

17 stemmer

1. 1. Bayswater i fargen chocolate eller svart?

• Chocolate
      14
    • Svart
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte svart, da den fargen er så anvendelig!

Fin veske forresten! :)

Skrevet

Svart er vel mer anvendelig, men gud den var nydelig i chocolate. <3

Skrevet

Mulberry har verdens beste sjokolade-farge.

Har selv en Bayswater i chocolate printed leather og den er til å spise opp :rødme:

post-24473-1251026192_thumb.jpg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg ville valgt chocolate. Men begge er kjempelekre, så full pott blir det uansett;)

Hva er prisen på de veskene? Og hvor kan man eventuelt kjøpe for å slippe unna billigst mulig? Jeg har fryktelig lyst på en, men syns det er mye penger å bruke på en veske. Samtidig er jo dette en klassiker, som sikkert generasjonene etter meg vil sette pris på å arve..! Må jo innrømme at det hadde vært veldig artig hvis f.eks mine besteforeldre hadde noen designperler å gi videre:)

Skrevet

Syns svart er finest:) Har veldig lyst på den selv :sjenert: Hva ligger prisen på?

Skrevet

Bayswater i vanlig skinn (Natural leather) koster 550£ (ca 5500 med dagens kurs)

Printed leather koster 650£ (6500 med dagens kurs)

Vesken finnes også i annet materiale, fra 650 £ og opp til 2500 £ (25000) laget av struts.

Dette er de billigste prisene basert på den engelske webshopen, jeg kjenner ikke prisene til Mulberrybutikken i Oslo, men regner med at det fort må legges på 1000 kr for den standard-varianten.

Den billigste måten å skaffe en veske på, er å reise til London, og få igjen VAT. Alternativt oppsøke outlet i England, Outlet selger gamle partier fra utgåtte sesonger, dvs det som er igjen etter salg osv. Det er imidlertid svært sjelden å finne bayswater i de klassiske fargene (Oak, Chocolate og Black) hos outlet da dette er klassikerne. Klassikerne går heller aldri på salg.

Bayswater er en investering, veskene er dyre, men til gjengjeld en klassisk veske du har i flere tiår, såfremt du behandler vesken som den bør behandles.

Skrevet
Mulberry har verdens beste sjokolade-farge.

Har selv en Bayswater i chocolate printed leather og den er til å spise opp :rødme:

Nydelig veske!

[...]

Bayswater er en investering, veskene er dyre, men til gjengjeld en klassisk veske du har i flere tiår, såfremt du behandler vesken som den bør behandles.

Det er nettopp det jeg tenker. En investering i en klassisk veske som man aldri blir lei. Jeg har sett på den i flere år, og liker den bedre og bedre, og endelig har jeg penger til en Bayswater. :)

Jeg er veldig glad i svart og svarte vesker, og jeg synes det passer til alt. Samtidig er jeg veldig glad i brunfarger, og synes at chocolate-fargen til Mulberry er lekker, og vesken vil også bli litt mindre mørk enn i svart. Vanskelig valg...

Skrevet

Stemte på chocolate, personlig syns jeg at svart skinn kan bli litt kjedelig i lengdet.

Men den er sikkert nydelig i begge farger.

Skrevet

Jeg har alltid foretrukket svart når det kommer til sko, vesker, jakker osv.

De siste årene har jeg vippet mer og mer over til sjokoladebrun da dette er en varmere farge.

Sjokoladefargen til Mulberry er så mørk, varm og klassisk at denne er minst like anvendelig som sort er, uansett hvor glad jeg er i sort synes jeg faktisk at sjokolade gjør seg bedre på vesken, da den sorte fargen virker litt kald og kjedelig mens sjokoladen er mørk og deilig.

Igjen, dette er smak og behag.

Svipp innom Mulberry i Oslo (om du kan) og prøv begge vesker, jeg er rimelig sikker på at en av fargene vil føles mer "deg" enn den andre, og at du har mer lyst på den fargen, følg den følelsen istedenfor våre meninger, det er tross alt du som skal bruke mye penger på en veske.

Uansett fargevalg, begge er så klassiske at du ikke kan velge direkte feil. En klassiker kjøper du uansett.

(Skulle du angre en gang i fremtiden synker ikke verdien på disse veskene noe særlig, så det er ikke store tapet vi snakker om såfremt vesken er korrekt behandlet :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...