Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Manne Gjest
Skrevet

Det ble slutt med kjæresten i kveld,det har vel lagt i kortene i lengere tid.

Det gjør like vont for det :(

Var kjærester i 2 år og forlovet i 8 mnd,men det virker som vi hadde havnet på stedethvil,jeg ville flytte ilag med henne,men hun virket ikke fullt så intressert i det,jeg har sett i lengere tid at vi ikke kom noe særlig lengere i forholdet,så kanskje det var til det beste.

Fortsatt like vont :(

Jeg var i kveld og ga henne ringen tilbake og ønsket henne lykke til,jeg sa at jeg håper hun finner det hun leter etter,for det var tydligvis ikke meg.

Sikkert en idiotisk ting og si,men det er det det føles ut som.

Satser på at det går fort over,men jeg elsket virkelig den jenta så det er vel ingen fare for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja helt som som meg. for all verden. jeg har same problem. det er veldig trist for meg. som du. Jeg vil vi skal gifte seg men hun vil ikke gifte seg. Vi krangle og krangle. Hun si til meg vi diskutere bare. Men for meg, vi krangle. Hun si til meg vi må vente. Vi vet ikke hva kan skje. Men det er som som hun elske meg ikke mer. Men hun sier det til meg. Hver dag. Men det betyr ingenting. Jeg tror hun kan ikke mene det.

Det er ikke så lett det. Vi snakke samme før hun sovet. Det kom ingen vei. Same som før. Hun si det hun vil si. Jeg si det jeg vil si. Jeg sitte her og tenke og tenker. akurat som før. det er veldig trist for deg. jeg er så redd det same vil skje med meg. jeg føle det same som deg nå. kansje best for meg å gjøre som som deg? er det bedre det? man trenge ikke krangle og diskutering mer lenge.

lykketill

Skrevet
ja helt som som meg. for all verden. jeg har same problem. det er veldig trist for meg. som du. Jeg vil vi skal gifte seg men hun vil ikke gifte seg. Vi krangle og krangle. Hun si til meg vi diskutere bare. Men for meg, vi krangle. Hun si til meg vi må vente. Vi vet ikke hva kan skje. Men det er som som hun elske meg ikke mer. Men hun sier det til meg. Hver dag. Men det betyr ingenting. Jeg tror hun kan ikke mene det.

Det er ikke så lett det. Vi snakke samme før hun sovet. Det kom ingen vei. Same som før. Hun si det hun vil si. Jeg si det jeg vil si. Jeg sitte her og tenke og tenker. akurat som før. det er veldig trist for deg. jeg er så redd det same vil skje med meg. jeg føle det same som deg nå. kansje best for meg å gjøre som som deg? er det bedre det? man trenge ikke krangle og diskutering mer lenge.

lykketill

Jepp.

Hun sier jeg er det beste som har hendt henne,jeg tenker nu bare,fin måte og vise det på!

Har vært på visnig på ett hus som begge likte da,plutselig har bare huset "potensiale" og er ikke bra nok for henne.'

Kanskje bare en måte og vri seg unna på.

Nå er det nu sluttjeg sitter ikke og venter på at hun skal ombesteme seg,jeg er såpass gammel at jeg må videre i livet,denne gangen uten henne.

Får bare trøste med at det er mange fisker i havet,en gang får man den rette på "kroken"

Lykke til til deg og :)

Skrevet

Dere begge virker som to herlige mennesker! Og som i alt annet, skal man prøve og feile litt, det gjelder også i kjærligheten!

Smerten går over, og dere kommer sikkert til å ende opp med noen som er enda bedre! ;-)

Masse lykke til!!

Klem fra meg! :-)

Skrevet

Det virker som det var rett ting å gjøre.

Det vil ta lang tid å komme over henne, du vil tvile, savne, få lyst på henne tilbake, ha veldig vondt.. men det går over! Hold ut, en dag vil du være på andre siden av det og bare være glad for at du ikke kastet bort mer enn 2 år på henne.

Jeg har ikke bedre råd enn det vanlige: du må bare ta tiden til hjelp. Hold minst mulig kontakt med henne og dyrk dine egne interesser og venner i mellomtiden. Husk at de vonde følelsene forsvinner, hvis du kjenner på de så vil du merke at det blir bittelitt lettere for hver dag som går. Prøv å tenke rasjonelt på det, selv om du og sikkert også hun vil ha svake øyeblikk. Husk at det var en grunn til at det ble slutt.

Masse klemmer fra ei som har vært borti noe lignende

Gjest brutal_mann
Skrevet

bare ikke ta det for tungt når du i nærmeste fremtid finner ut at hun har byttet deg ut med en annen mann...

Gjest Manne Gjest
Skrevet
Det ble slutt med kjæresten i kveld,det har vel lagt i kortene i lengere tid.

Det gjør like vont for det :(

Var kjærester i 2 år og forlovet i 8 mnd,men det virker som vi hadde havnet på stedethvil,jeg ville flytte ilag med henne,men hun virket ikke fullt så intressert i det,jeg har sett i lengere tid at vi ikke kom noe særlig lengere i forholdet,så kanskje det var til det beste.

Fortsatt like vont :(

Jeg var i kveld og ga henne ringen tilbake og ønsket henne lykke til,jeg sa at jeg håper hun finner det hun leter etter,for det var tydligvis ikke meg.

Sikkert en idiotisk ting og si,men det er det det føles ut som.

Satser på at det går fort over,men jeg elsket virkelig den jenta så det er vel ingen fare for det.

Meg over.

Hvor dum er det lov og være!?

Søndag morgen får jeg melding om hun kan komme og spise frokost med meg,idiot som jeg var sa jeg ja :(

Hun utbasunerte hvor mye hun elsket og savnet meg,alt sku bli sååååååå mye bedre om vi fant tilbake til hverandre.

Søndagen gikk kjempebra,vi hadde det virkelig kjempekoselig,gikk på tur i finværet og koste oss skikkelig,på kvelden hadde vi kjempedeilig sex.

Mandag sender jeg mld om vi kunne spise frokost ilag,hun skulle til byen og handle ting først,skulle sende mld når hun var hjemme.

Fikk mld etter ca en time at hun var hjemme og at jeg kunne komme,tilbrakte dagen ilag,mot ettermiddagen merket jeg at noe var på gang.

Hun ble kjempe urolig og iritabel,skjønte fort at nu var det påan igjen,hadde noen små diskusjoner som vi egentlig har hatt før som vi ikke blir enig om,da sier jeg at dette nok var en dårlig ide og dro fra henne.

Nå er det bare dobbelt så vont som forige gang :grine:

Nå er jeg bare sååååå:sinna: på meg selv

!"#¤%&/()==???=)(¤""%&=??=)(& :scorpis:

Tar lua og lister meg inn på singelforumet :(

Skrevet
Ååh. Nå fikk jeg så vondt av deg. :klemmer:

Kanskje teit sagt men!

Jeg misstenker at hun bare skulle bekrefte for seg selv at det virkelig ikke kom til og funke,kanskje bare for og få det bedre med seg selv.

Håper det funket!

Er bare så utrulig lei meg,jeg synes utrolig synd på meg selv :(

Kommer affal ikke til og gå i den fella igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...