Gjest Gjest_berta_* Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Så på Amanda nå, og det var forsåvidt koselig å se at de viser seg sammen (jeg så ikke før slutten egentlig). Var fortsatt koselig da Aksel kyssa Tone i gledesrus over å vinne beste mannlig skuespiller. Men på nachspillet da Tone kom inn i intervjuet, og bokstavelig talt prøvde å slikke Aksel i ansiktet, ble jeg bare kjempeflau. Begge virka utrolig fjortis, var de fulle eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Så på Amanda nå, og det var forsåvidt koselig å se at de viser seg sammen (jeg så ikke før slutten egentlig). Var fortsatt koselig da Aksel kyssa Tone i gledesrus over å vinne beste mannlig skuespiller. Men på nachspillet da Tone kom inn i intervjuet, og bokstavelig talt prøvde å slikke Aksel i ansiktet, ble jeg bare kjempeflau. Begge virka utrolig fjortis, var de fulle eller noe? Har du vært forelsket noen gang....?
Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Kvinner blir kåte av menn som vinner ting. Lev med det.
Babyrus Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Det er da ingenting å bli flau over. Supersøtt par jo ... :D
Gjest også flau Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Helt enig med deg, koselig å være forelsket, inntil en viss grense
Gjest *Mim* Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Ble mer flau av produceren som også virka forelska i Tone - hun dukket opp på skjermen forholdsvis ofte.
Annie Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Ble mer flau av produceren som også virka forelska i Tone - hun dukket opp på skjermen forholdsvis ofte.
Gjest Invicta Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Jeg reagerte også på at Tone kom på skjermen vel ofte. Syns for øvrig at Tone og Aksel kunne ha tona (haha) ned klininga litt - selv om det var Aksels kveld (i følge Tone).
Babyrus Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Utrolig hvor mye ting noen her inne reagerer på og irriterer seg over :gjeiper: Det i seg selv er litt irriterende...
Silmarill Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Kan ikke si at jeg ble like flau over Tone.D.Å. nå, som jeg av og til kunne bli da hun var med på "skal vi danse" Tone er ei pen jente som er stolt av kjæresten sin Axel Hennie - sånn er det, og det viste hun for folket!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 jeg synes det er pinlig at hun er så pr-kåt, og at media lar seg rive med. De filmet jo dem mer enn alle andre. Jeg syns Aksel Hennie var kul før, men mistet respekten når han ble sammen med henne. Klart de er forelsket, men de mååå ikke lage det som om Amanda handler om disse to. Skam.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Det jeg reagerer mest på er at hun Tone og Aksel tok fullstendig showet på denne utdelingen.. Kunne ønske showet hadde blitt litt mer dedikert til han fantastiske manusforfatteren til Max Manus.. men lissom.. Dette var ikke amanda show.. dette var tone og aksel show.. det er bare trist trist TRIST..
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #13 Skrevet 22. august 2009 Jeg reagerer mest på den enorme misunnelsen i denne tråden...
Gjest gardin Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 Jeg reagerer mest på den enorme misunnelsen i denne tråden... er ganske sikker på at du er misunnelig på han aksel du og.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 er ganske sikker på at du er misunnelig på han aksel du og. Hvem er ikke det? Spess når Tone snakker skikkelig sogning! Det er en snadder dialekt
Gjest seher.no Skrevet 22. august 2009 #16 Skrevet 22. august 2009 Hvem er ikke det? Spess når Tone snakker skikkelig sogning! Det er en snadder dialekt Så hvorfor reagerer du på misunnelsen i tråden når du er det selv?
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #17 Skrevet 22. august 2009 Så hvorfor reagerer du på misunnelsen i tråden når du er det selv? Har jeg noe som helst sted hisset meg opp over at to mennesker feirer sin egen lykke og vellykkethet? Jeg unner dem all den gleden de kan få. At du ikke besitter kapasitet til å finne ut dette på egenhånd er jo trirst for deg. At du ikke er i stand til å lage deg en bruker sier også noe om din kapasitet.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #18 Skrevet 22. august 2009 Har jeg noe som helst sted hisset meg opp over at to mennesker feirer sin egen lykke og vellykkethet? Jeg unner dem all den gleden de kan få. At du ikke besitter kapasitet til å finne ut dette på egenhånd er jo trirst for deg. At du ikke er i stand til å lage deg en bruker sier også noe om din kapasitet. Og du er veldig flink til å fortelle fremmede på nett ( som du ikke kjenner ) om deres evner. Synes du skal tenke gjennom hva du skriver, er drittlei av personangrepene dine.
Silmarill Skrevet 25. august 2009 #19 Skrevet 25. august 2009 Og du er veldig flink til å fortelle fremmede på nett ( som du ikke kjenner ) om deres evner. Synes du skal tenke gjennom hva du skriver, er drittlei av personangrepene dine. Skjønner ikke hva du mener når du skriver til "brutal mann" på den måten!? Han sier bare at han er lei av slike tråder som minner kun om misunnelse av ei pen dame som har oppnådd suksesss.... Han sier at dama er pen og ikke liker at noen lager en tråd som rakker ned på denne personen! Hva er galt med det egentlig? Jeg skrev det samme jeg i mitt første innlegg!
Gjest Gjest_Prestekrage_* Skrevet 26. august 2009 #20 Skrevet 26. august 2009 Er dette ukas snakkis på div. lunsjbord i Norge? Der alle uffer seg, noen sier det er bra osv. og sånn går tralten over i noe annet trivielt, ja det er vel det. Lodder sikkert arbeidsgruppe tettere sammen, peker nese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå