Gjest Poirot Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Jeg synes det er utrolig uforsvarlig å ha reklame på tv for varsling av radar på sms. Idiotisk. Men jeg er jo snerpete også, da.
Midnattsol Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Tja. De berger seg vel med at hun mora sier til slutt at "det beste er jo å holde fartsgrensen uansett da".
Theolina Skrevet 7. august 2003 #3 Skrevet 7. august 2003 Helt enig donpedro. Reagerte når jeg så denne reklamen. Har visst om denne tjenesten, men seriøst? Er liksom meningen at folk ikke skal vite om radarkontroller da. Rart ikke politiet har stoppet reklamenkampanjen..
Marianne Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Ja den er fullstendig idiotisk. Og reklameklager Marianne har sendt klage på den og
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Ja den er fullstendig idiotisk. Og reklameklager Marianne har sendt klage på den og *applaus* Liker handlekraftige folk. Jeg tror den er lov å sende pga TV3 sender fra London. Derfor har de også reklamen for barn. Men det er jo også radarreklame i aviser...? hmmm. Kan jo være lov fordi den oppmuntrer jo IKKE til noe ulovlig, og da finnes det vel ikke noe forbud i noen lov. Har selv sett intervju med bakmenn som skryter av at de bedrer trafkksikkerheten i landet, ved at flere nå følger fartsgrenser. Og det e rjo rsultatet. Men hva gjør de når det ikke er en radarkontroll i nærheten?
Tusenfryd Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Den reklamen bekrefter det jeg lenge har hevdet - nemlig at folk driter i hva som gjelder og ikke minst hvorfor. Det de er opptatt av er å ikke bli tatt. Har tilbragt noen timer på norske landeveier i sommer (står mer i dagboken min om akkurat det!) - og jeg er sjokkert. Fart er en ting, griseforbikjøringer er noe annet. Når man tenker på så mange ulykker som skjer, så ... jeg har ikke ord. Og når jeg kjører er jeg knallsikker på min egen kjøring, det er idioten rundt svingen jeg er redd for. Jeg synes også den reklamen er forkastelig - jeg får helt grøss. far og sønn er fartselskere, mens mor, som blir oversett, prøver... jeg er i mot at det i det hele tatt finnes en slik tjeneste. Marianne - er det kun TV3 den går på? Tusenklage vil også sende mail!
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Enig. den er helt tankeløs!! Lurer på hvilken idiot som stod bak den.. Clea
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Far tar seg av utgifter og ler av sin tøysete sønn. Mor rydder oppvask og er litt streng og kjip. (Og prins Sverre står der og henger og ser helt lame ut)
Marianne Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Marianne - er det kun TV3 den går på? Tusenklage vil også sende mail! Ja det er det. Og det er på tv3's hjemmesider og. Jeg sendte til Salgs og markesdirektør. http://www.tv3.no/index.phtml?page_type=do...ent=179&nav=356 Og skrev at han fikk sende den videre til rette vedkommende dersom han ikke var den aktuelle.
Tusenfryd Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 Tusenklage har klaget - og sendt klagen i kopi til direktøren i Trygg Trafikk. http://www.tryggtrafikk.no/cgi-bin/dbfunc/...ral.txt&sort1=1
Marianne Skrevet 8. august 2003 #11 Skrevet 8. august 2003 Det skal sannelig jeg og gjøre. Smart du Fryden
Gjest lmari Skrevet 8. august 2003 #12 Skrevet 8. august 2003 Den har gått på Tv2 også, tidligere i sommer. Jeg forsøkte å spørre en av politioverbetjentene i UP om dette, og han svarte at de ikke kan gjøre noe med det, fordi det ikke er ulovlig... Men at Politidirektoratet visstnok er på saken og skal vurdere hva de kan gjøre. Uansett er det kjempebra at dere protesterer!! You go girls!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå