Supramundane Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Vi har planer om at jeg skal kutte ut p-pillene sent på året neste år. Vi ser for oss okt-nov-des, sånn ca. Og da vil vi jo gjerne bli gravide så fort som mulig, og jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre aktivt for å forbedre sannsynligheten for dette? Jeg er overvektig, men jobber med den saken allerede, siden det ikke akkurat taler til min fordel..
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Ikke noe annet enn å leve sunt og normalt. Når du slutter på p-piller kan du begynne på folat, men det er pga fosteret ikke skal få ryggmargsbrokk. Husk at det kan ta opptil ett år før syklusen er normal igjen etter pilleslutt.
Supramundane Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 Så det er egentlig ingenting man kan gjøre selv?
Gjest Anne Karin Gjørtz Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Vi har planer om at jeg skal kutte ut p-pillene sent på året neste år. Vi ser for oss okt-nov-des, sånn ca. Og da vil vi jo gjerne bli gravide så fort som mulig, og jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre aktivt for å forbedre sannsynligheten for dette? Jeg er overvektig, men jobber med den saken allerede, siden det ikke akkurat taler til min fordel.. Heisann. Joda det er mye du kan gjøre selv. Start med å spise lavkarbo, med rikelig med fett for å styrke hormonene dine. I tillegg kan du ta kosttilskudd som vil gi deg mindre antioksydanter i kroppen og hjelpe kroppen din til å forberede seg til den forestående graviditeten. Sjekk nettstedene www.kostreform.no og www.lavkarbo.no Lykke til. Med hilsen Anne Karin Gjørtz
twinklestar Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Heisann. Joda det er mye du kan gjøre selv. Start med å spise lavkarbo, med rikelig med fett for å styrke hormonene dine. I tillegg kan du ta kosttilskudd som vil gi deg mindre antioksydanter i kroppen og hjelpe kroppen din til å forberede seg til den forestående graviditeten. Sjekk nettstedene www.kostreform.no og www.lavkarbo.no Lykke til. Med hilsen Anne Karin Gjørtz Nå ble jeg litt nysgjerrig.... Hvorfor vil du ha mindre antioksidanter i kroppen? Hørtes ikke riktig ut for meg.... Men mulig det er jeg som er uooplyst....??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå