Supramundane Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Vi har fundert litt på hvordan vi skal løse dette med å holde personlige og ganske intime taler, og begge to er litt mer enn middels nervøse for å skulle gjennomføre noe sånt.. Så vi funderer på å holde talen(e) våre sammen, og gjøre det om til en slags fortelling om samlivet vårt fra første kontakt, og frem til bryllupet, og litt om fremtidsplanene - krydret med mange morsomme episoder og masse selvironi. Høres det ut som en OK løsning? Usikker på om det er "snålt" å gjøre det sånn..
lilleGrethe Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Gjør det! Jeg har vært i bryllup der brudeparet holdt tale sammen, mest for å takke gjestene for at de kom, og takke familien osv, men det fungerte fint. Det du beskriver høres hyggelig og morsomt ut. Lykke til!
Coriander Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Det høres kjempeflott ut, vakkert og personlig. Og garantert noe gjestene kommer til å huske.
Supramundane Skrevet 22. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2009 Takk for det! Jeg er kanskje litt redd for at mange skal henge seg opp i det at vi er veldig utradisjonelle, men jeg syns jo det er litt viktig at vi faktisk trives selv med hvordan vi skal gjennomføre dagen også..
Nelly Pelly Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Høres kjempeflott ut:) Men husk å øv inn dette før de 3 siste dagene, det er ikke mye tid på slutten :s Og en slik tale må nesten øves på hvis den skal bli super Lykke til... Det var fantastisk å holde tale på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå