Gjest Line i pine.. Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Hei, Jeg har fått meg et lite problem... Har skiftet jobb og er "venn" med eks-sjefen og noen eks-kollegaer. Kollegaene er grei nok, noen av dem kommer jeg nok til å holde kontakten med, men eks-sjefen er en spes type som jeg helst ikke vil at skal kunne følge meg. Slette ham som venn vil jeg heller ikke, men jeg kunne tenkte meg å ikke gi ham adgang til å se hva jeg skriver på veggen min. Spørsmål; Hvis jeg ikke lar ham se hva jeg skriver på veggen - vil han se hva andre skriver på veggen min? Hvis jeg gjør på denne måten.. blir det da veldig tydelig at jeg har utelatt ham? Håper noen har lyst å svare meg, bransjen jeg jobber i er liten og jeg har derfor lyst til å trå litt varsomt her.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Hei, Jeg har fått meg et lite problem... Har skiftet jobb og er "venn" med eks-sjefen og noen eks-kollegaer. Kollegaene er grei nok, noen av dem kommer jeg nok til å holde kontakten med, men eks-sjefen er en spes type som jeg helst ikke vil at skal kunne følge meg. Slette ham som venn vil jeg heller ikke, men jeg kunne tenkte meg å ikke gi ham adgang til å se hva jeg skriver på veggen min. Spørsmål; Hvis jeg ikke lar ham se hva jeg skriver på veggen - vil han se hva andre skriver på veggen min? Hvis jeg gjør på denne måten.. blir det da veldig tydelig at jeg har utelatt ham? Håper noen har lyst å svare meg, bransjen jeg jobber i er liten og jeg har derfor lyst til å trå litt varsomt her. Hvis du gjør wallen utilgjengelig kan han nok ikke se noen av postene på veggen. Det du kan gjøre er å gå inn på privacy settings og så newsfeed/wall og så huke av det du vil tror jeg. For å dobbeltsjekke er det en funksjon inne på privacy settings hvor du kan skrive inn navnet på en hvilken som helst venn for å se hvordan vedkommende ser din profil Men husk bare på at selv om du f.eks legger ut bilder og sjefen din ikke ser bildeposten på wallen - så kommer det fortsatt opp i hans newsfeed eller highlights hvis du ikke har stilt inn at han ikke kan se bilder du har lagt ut eller blitt tagga i osv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå