Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Hvorfor bruker de så lang tid der inne? Jeg trenger den, og det NÅ! :evil:
Barbie Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Sliter med det samme problemet. Alltid når jeg må,sitter gubben på ramma! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #3 Skrevet 7. august 2003 Sikkert en viss forkjærlighet til den
Gjest Zirine Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Hvorfor bruker de så lang tid der inne? Jeg trenger den' date= og det NÅ! De leser Vi Menn og/eller tegneserier.
Kissa Skrevet 7. august 2003 #5 Skrevet 7. august 2003 De setter seg der med avisen akkurat rett før guttungen skal ha mat eller kveldsstell. Så kommer de ut når guttungen er mett og i seng. Snedige disse mannfolka! Argh!!!
Kissa Skrevet 7. august 2003 #6 Skrevet 7. august 2003 De setter seg der med avisen akkurat rett før guttungen skal ha mat eller kveldsstell. Så kommer de ut når guttungen er mett og i seng. Snedige disse mannfolka! Argh!!!
@lfa Skrevet 7. august 2003 #7 Skrevet 7. august 2003 Har tre dass i huset, så jeg opplever heldigvis aldri dette problemet. Men det hender at han okkuperer "min" do... :fy:
Theolina Skrevet 7. august 2003 #8 Skrevet 7. august 2003 Alltid når det er reklamepause i tv3-filmen løper vi om kapp til dassen.. Den som er mest desperat i trynet i det vi når døren får gå først.. Hender ikke så ofte det er opptatt egentlig. Men når det er det står jeg bare å hamrer på døren. Da skynder han seg
Leo Skrevet 7. august 2003 #9 Skrevet 7. august 2003 Fatter ikke at jeg kunne være så dum og kjøpe en leilighet med bare ett toalett! Dette visste jeg jo! (Sitter faktisk her og holder meg akkurat nå...)
LilleBille Skrevet 7. august 2003 #10 Skrevet 7. august 2003 .. og kan noen av dere forklare hvorfor døren må smelles igjen ... og LÅSES .. selv om det er midt på natten og vi andre sov (inntill døren ble smelt igjen)
*Lavendel* Skrevet 8. august 2003 #11 Skrevet 8. august 2003 ...og hvorfor, hvorfor ligger den en DIGER bunke med aviser rundt på gulvet etter at gubben har vært på do....og de ligger der....leeeenge.....helt til jeg plukker dem opp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå