Gå til innhold

tilbake fra oprasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nå er jeg tilbake fra oprasjon. Som jeg har nevt tidligere tok jeg brystoprasjon på tirsdag, de tok 400g fra brystene mine, og de har blitt mye mindre. Så langt har det gått veldig greit, i dag har jeg vært oppe stort sett hele dagen selv om det er litt mørt og ømt i brystregionen. Det er veldig rart å ha så små pupper da, plutselig ser magen min så stor ut, den har jo vært godt gjemt under brystene mine. Iallefall for meg. Jeg har fått på meg en skjorte i small i dag!!! Den har jeg ikke kunne knappet igjen før! Min kjære sier at jeg går som en "boler". Men det retter seg vel. Er det noen her som vet hvordan jeg enkelt kan få fjernet plastrene mine som skal av på lørdag, de sitter veldig godt og jeg gruer meg til å rive de av.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Gjerne skriv mer, vi er en del her som lurer på saker og ting angående brystreduksjon.

Privat?

Vondt?

Før eller etter evt barn?

BH størrelse før?

Plager før?

Skrevet

Tips for å fjerne plaser: masser inn plasterkantene med babyolje, da løsner kantene, og så kan du gni oljen inn under plasteret til det løsner. :briller:

Skrevet

Litt historie først jeg ble operert på Colloseum klinikken, men fikk det dekket av staten for de har ingått en avtale med sykehuset for å få ned ventetiden. Jeg hadde str 75 g og nå ønsket jeg meg en str 75 c, Jeg vet jo ikke noe om resultatet ennå, bortsett fra at de er blitt veldig mye mindre. Har som sagt masse bansasje, men skal prøve med babyolje i morgen. Jeg har ikke hatt noen plager i forkant bortsett fra klær, da alt har rukket meg langt oppå magen og skjorter i str 44 er ikke pent på lille meg. Men legen min var veldig forståelsesfull da jeg nevnte problemet og henviste meg videre med en gang. Jeg fikk selv ringe rundt å høre hvor de kunne ta meg inn først, da jeg ville bli ferdig med dette mens jeg ennå er i svangerskapspermisjon. Så disse enorme puppene er et resultat av graviditet og amming, selv om de var store før også, men ikke så store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...