Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg sliter veldig med å vite hva jeg skal gjøre............ Jeg har hatt et forhold som har vart i 4 1/2 år, det er et halvt år siden det ble slutt.... Jeg har hatt kontakt med en annen gutt dette halv året, jeg har altid likt han. Jeg føler meg forvirret på den måten at jeg ikke vet hva jeg vil....? Han har ventet på at jeg skulle finne ut av hva jeg følte, men jeg klarer ikke å finne det ut..... Jeg tror at jeg ikke har klart å komme helt over det andre forholdet, som gjør at jeg ikke hvet hva jeg vil...... Han som venter på meg er snill, grei og kan ikke få gjort nok godt for meg, stikk i motsatt av han jeg var sammen med før.... han var en egoist....Han har å reist til utlandet for å studere i flere år.....Men alikevel har han makt over meg, ved at jeg ikke klarer helt å kutte kontakten med han. Hvorfor kommer ikke de rette følsne, er det fordi jeg ikke tør å prøve, eller er det fordi jeg ikke har eller kommer til å få de rette følsne......? HAr prøvd å kutte kontakten med han som venter, men det er ett eller annet som gjør at jeg tar opp kontakten igjen. Håper noen kan hjelpe meg med å gi meg noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Er du sikker på at du er klar for et nytt forhold da? Fire og et halvt år er lang tid, og du trenger kanskje litt tid alene, for å bli ferdig med ditt tidligere forhold. For meg virker det som denne nye mannen i livet ditt er mer en venn en en kjæreste, kan det stemme? Du skulle ønske du var forelsket i han, men er det ikke. Man blir dessverre ikke forelsket i de rette menneskene bare fordi man ønsker det. Det er noe du som oftest ikke avgjør selv. Jeg ville hatt en periode helt for meg selv. Da er det lettere å se klart hva du bør gjøre. Om denne nye mannen er den rette vil du da merke, men du risikerer så klart at toget går før du får kommet deg på... Uansett - lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #3 Del Skrevet 22. april 2002 Takk for et svar det satte jeg stor pris på! Jeg tror nok du har rett, trenger litt tid for meg selv. Slik at jeg blir ferdig med det gammle forholdet..... Så får jeg se når jeg er ferdig med det om jeg får de rette følsne. Jeg håper jo det, får han er jo bare en drømme type.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå