Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. august 2009 #1 Del Skrevet 21. august 2009 Har lest at bivirkiningene kan at man legger på seg eller føler seg oppblåst. Men er mens er ikke alltid lett å vite når kommer, men jeg vet den kommer til søndag eller til fredag. Jeg gifter meg neste lørdag, har ikke lyst til å ha den da.... Men ikke lyst til å legge på meg eller bli oppblåst! Er det noen erfaringer der ute??? Setter stoooooooor pris på svar :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 21. august 2009 #2 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har kun brukt det én gang, for å slippe mens på hyttetur. Akkurat det å slippe mensen var kjempegreit, men jeg merket at jeg ble littegrann oppblåst, og temmelig kvisete, i allefall etter noen dager på pillene, og de forsvant ikke før ei god stund etterpå. (Kan selvfølgelig også ha vært påvirket av påskegodt-inntaket, men det er veldig mye hormoner i Primolut, så jeg tror de spilte hovedrollen der, da jeg ikke blir sååå kvisete av sjokolade ellers) Så jeg vil si at du bare må veie for og imot, om det å slippe mens på bryllupsdagen er verdt noen ekstra kviser og eventuell oppblåsthet, for meg ville det helt klart vært det :-) (Må jo legge til at jeg kun er meg, og vet ikke hvordan andre ble på Primolut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 21. august 2009 #3 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har brukt Primolut mange ganger og aldri opplevd bivirkninger noen gang. Visste ikke engang at man kunne få kviser etc. av dem, trodde det var mellomblødninger som var den vanligste mulige bivirkningen. Har ikke merket noe annet enn at mensen ikke har kommet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #4 Del Skrevet 22. august 2009 Takk for svar ble litt usikker, har slitt litt med kviser tidligere og ikke morro når jeg endelig har blitt kvitt den at de popper frem nå.... Er det fler erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #5 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg brukte primolut i mitt bryllup. Følte meg ikke oppblåst eller noe sånt. Men jeg var overbevist om at noen hadde byttet ut ringen min, for jeg fikk den nesten ikke på. Og den hadde passet perfekt før! Så fingrene mine var tydeligvis litt tjukkere enn vanlig.. men jeg merket ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #6 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har ikke merket noen oppblåsthet, bare lette menssmerter. Og det er jo veldig begrenset hvor mye du kan legge på deg på noen dager da. Jeg ville ikke vært i tvil. Brudekjole med røde flekker er ikke tingen. Ikke den beste dagen å måtte fly på toalettet til stadighet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. august 2009 #7 Del Skrevet 24. august 2009 Tusen takk for svar og tips. Da prøver jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2012 #8 Del Skrevet 24. september 2012 men om en skulle hatt mensen, for 10 dager siden (er ikke gravid, da jeg er sterilisert) og den ikke har kommet ennå, er redd den vil dukke opp når jeg reiser til syden.. vil jo overhode ikke ha den nå eller i de nærmeste12 dagene.. hva gjør jeg da???? starte med pillene dagen jeg reiser om den ikke har kommet eller starte med pillen straks den begynner om den kommer nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 24. september 2012 #9 Del Skrevet 24. september 2012 Hormonene kan påvirke apetitten, men er du bevisst hva du putter i munnen legger du ikke på deg. Men jeg binder lett vann når jeg går på primolut. Jeg kjenner det også på de trangeste buksene, og på gifteringen. Men det forsvinner igjen med en gang jeg får blødning. Jeg får også litt hodepine innimellom, også dette skyldes hormonene. Jeg får kraftigere og vondere mens etter pillen, det er den mest slitsomme bivirkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå