Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som får "twitrere" til å følge en annen "twitrer"? Selv er jeg en periodisk og ikke veldig iherdig twitrer - for å si det mildt. Og når jeg slenger inn noe så er det som oftest på norsk. Likevel opplever jeg stadig vekk å få beskjed om at "den og den" er nå en follower, og samme "den og den" er tydeligvis engelsktalende.

Hvorfor i allverden bli follower til noen som skriver sjelden, uinteressant og på et språk man ikke forstår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har registrert meg på Twitter, men har aldri twitret noe ut og er ikke tilhenger av noen andre. Likevel har 3-4 slike lagt seg til som tilhenger av meg. Er sikkert datamaskiner som søker igjennom "medlemslistene" og legger seg automatisk inn som tilhengere. Blir vel som en form for spam?

Endret av ejoty
Skrevet

Ja, jeg har også en følelse av at det er noe form for spam, evt folk som bare følger andre får å få mange followers selv!

Skrevet

Tilfeldige followers hvis twitring stort sett består av mer eller mindre obskure linker og/eller løfter om fri tilgang på fagre, lettkledde kvinner er twitters form for spam, ja.

Jeg følger folk jeg kjenner og enkelte firmaers offisielle twitterkontoer, samt et par andre enkeltpersoner jeg synes det er verdt å følge.

Skrevet

Da jeg registrerte meg fikk jeg tilbud om å følge en liste med tilfeldige twitrere "for å komme i gang", på en måte. Kan det være det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...