Gå til innhold

"Lyddemper" på høyhælte sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å gå med høye hæler, men kvier meg ofte for å gjøre det på grunn av at de bråker sånn. Ute er det greit, men på jobb hører jo alle kollegaene meg på mils avstand når jeg dunker omkring i korridoren. Å gå innom biblioteket på vei hjem er også litt tricky.

Er det noen som vet om det selges noe som kan festes under hælene på skoene slik at de ikke dunker så fælt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Gå til en skomaker og få flikket på nye gummiflikker! Det pleier jeg å gjøre :)

Skrevet

Hva koster det da?

Jeg undres på hvorfor skofabrikantene ikke gjør dette på alle skoene før de selger dem. Det er vel ingen som liker å gå klampene omkring vel?

Skrevet
Hva koster det da?

Jeg undres på hvorfor skofabrikantene ikke gjør dette på alle skoene før de selger dem. Det er vel ingen som liker å gå klampene omkring vel?

For mange så er faktisk den lyden som er hele greia - at man hører damen kommer nedover gangen, at man føler seg mer kvinnelig når man markerer at "her kommer jeg på høye hæler"

Men i stille kontormiljø kan det være greit å sette på noen gummiflikker. Koster vel neppe mer enn 50lappen per sko eller lignende.

Skrevet

Jeg tror jeg har betalt ca 130 kr per par for hælflikker, og det tar som regel 15-30 minutter.

Et annet alternativ kan kanskje være hælbeskyttere? Det er en gjennomsiktig liten dings som settes utenpå hælen. Poenget er vel først og fremst å beskytte gulvet, men de demper også en del. Tror de fleste skobutikker har sånne, men du må spørre etter det - og ta med skoene, slik at du er sikker på at du kjøper noen som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...