Gå til innhold

gave

Gjest Gjest_Marthe_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt tips og råd jeg. Samboer fyller år om en måned, men jeg vet ikke hva jeg skal gi han! Har lyst å gi han noe personlig, som viser hvor mye jeg setter pris på han. Vi har vært sammen i et par år. Kan noen gi meg et tips om hva man gir til en mann på 28 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg trenger litt tips og råd jeg. Samboer fyller år om en måned, men jeg vet ikke hva jeg skal gi han! Har lyst å gi han noe personlig, som viser hvor mye jeg setter pris på han. Vi har vært sammen i et par år. Kan noen gi meg et tips om hva man gir til en mann på 28 år?

Det spørs jo litt på hva typen din liker da og ka du evt har råd til.. Aner ikkje ka mannfolk liker av "personlige" ting, men noe som har med ein av hobbyene/interessene hans funker jo alltids. Seksuelle saker og ting slår jo som oftest godt an ;)

Om du veit det er noe spesielt han ønsker seg, vil prøve, noe han kanskje har nevnt..

Sitter litt i samme situasjonen sjøl, men har dårlig råd, så da gjelder det å improvisere litt :)

Skrevet

Det kommer litt an på hvor mye penger du har tenkt å legge i gaven, men om du virkelig ønsker å ovverraske kjøper du en reise for to til et flott og eksotisk sted. Dette betinger jo selvsagt at dere vil få mulighet til å ta fri over en tid samtidig.

Ellers er vel samfunnet blitt slik i dag at om man mangler noe, vel, da kjøper man det.

Av personlig ting kan du gi han "personlige gavekort".

Eksempler kan f.eks. være 1/2 times massasje av deg og andre gavekort som kanskje blir litt vel intime å skrive om her, men bruk fantasien, og det er vel du som best vet hva din samboer liker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...