Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg bruker 40-42 i plagg fra Gina Tricot, H&M, Vero Moda osv. Hvilken størrelse trenger jeg hvis jeg skal kjøpe en jakke fra Bik Bok? Har ikke Bik Bok butikk i nærheten, så jeg må få noen andre til å kjøpe for meg, siden Bik Bok ikke sender og tar i mot returer pr. post, så jeg må satse på at den passer. Jenta i butikken sa at størrelsene er helt vanlige, men jeg vet ikke hva en "vanlig" Bik Bok-størrelse er...
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg kan ikke si noe konkret, men jeg ligger på rundt 38-40 og jeg føler ikke at ting passer så veldig godt der.. tror de har ganske små størrelser...
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 BikBok har veldig små størrelser. Jeg vil tippe du trenger en L, minst. Jeg bruker størrelse 36-38 til vanlig, og S eller M på "vanlige" butikker som H&M. På BikBok må jeg oftest opp i L... Det er helt latterlig at de holder på slik, det gjør ikke underverk for selvtilliten ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 jeg tror du trenger xl.. de er veldig små i størrelsene.
FantasDick Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg synes ikke de er spesielt små i størrelsene, egentlig. Har alltid hørt det, men jeg må ha XS/XXS i plagg derfra og jeg bruker 32/34 ellers.
Gjest gjestschønning Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Størrelsene på bikbok er SMÅ når det kommer til bukser, men tror ikke de er så små med tanke på jakker. Hva slags jakke er det snakk om?
Gjest jam Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Så små er de da ikke? Kjøpte en jeans fra den never denim kolleksjonen i sommer, og da gikk jeg fra str. 28 til 26 (er vanligvis 27). ellers bruker jeg like størrelser så og si uansett hvor jeg handler..
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Jeg handler ikke forferdelig mye på BikBok, men de gangene jeg har kjøpt klær der - som oftest bukser - så har jeg gått veldig opp i størrelse. De sikter seg litt inn på prepuberale fjortiser, så om du har kvinnelige former som f eks et par med pupper så kan du få problemer om det er en stram jakke. Jeg ville kanskje gått opp en str om det er en kort, figursydd jakke som skal sitte som et skudd. Er det en litt mer romslig kåpe eller parkas så kan du jo forsøke din egen strl først.
Pomeline Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 Synes Bikbok er ekstremt små og merkelige i størrelsene og det er ytterst sjelden at jeg ender opp med å kjøpe noe der.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Hvis du er heldig passer XL, om de har XL. jeg er str. 42 (ganske eksakt) og har alltid vært den størrelsen. Har aldri funnet størrelsen min hos bikbok, XL har alltid vært for lite. (jaja, når jeg gikk på ungdomsskolen fant jeg jo noe som passet i XL).
Gjest SmallTalk Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Min erfaring er at buksene er små i størrelsen, imens t-skjorter, jakker og gensere er litt store i størrelsen.
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 Størrelsene på bikbok er SMÅ når det kommer til bukser, men tror ikke de er så små med tanke på jakker. Hva slags jakke er det snakk om? Enig i dette, tror jakkene er ganske vanlige i størrelsen :-) Jeg bruker ihvertfall M både på Bik Bok og ellers. Synes bik Bok er blitt litt flinkere på dette, størrelsene er ikke lenger så små. Men buksene kan ok være små i størrelsen, ja..
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 De små størrelsene er omtrent tilsvarende som i andre butikker tror jeg, mens de større størrelsene er små. Da jeg var ca størrelse 36 passet xs/s bra, men på størrelse 40 er det såvidt man kommer inn i L. Altså var det for min del ca 10 kg mellom de minste og største størrelsene.... Er du heldig passer kanskje XL.
Avalon Skrevet 23. august 2009 #14 Skrevet 23. august 2009 De har veldig små størrelser der. Jeg bruker bukser i str 34 fra butikker som h&m og vero moda. Bukser i str 34 på bik bok får jeg ikke over leggene, str 36 på bik bok får jeg så vidt over knærna, jeg må opp i str 38 eller M der får å få noe som helst på meg. Sjelden jeg går innom bik bok for å kjøpe noe, selv om jeg ikke er "stor" våger jeg nesten ikke å prøve klær der.
Arwen Skrevet 23. august 2009 #15 Skrevet 23. august 2009 Buksene er små, men ellers synes jeg de er helt vanlige i størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå