Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Hvis man har lyst til å være litt brun på vinteren også, så finnes det alternativer til solarium og ren selvbruningskrem. Dere som har brukt selvbruningskrem vet at det er endel styr med det (peeling, evnt.ujevnhet osv.). Jeg syns ihvertfall det, så foretrekker ikke selvbruningskrem i det lange løp. Men hvis denne blandes ut derimot, så blir alt bedre Det jeg har gjort er å blande ut ca 1/3 (litt mer)selvbruningskrem (en som er passe mørk) med 2/3 bodylotion og oppbevarer dette i en tom kremboks. Dette er min bodylotion fra nå av! Jeg blir brun av denne, det tar selvfølgelig noen dager før det er der jeg vil ha det, men det flasser ikke av og trenger ikke vedlikeholdes med peeling osv. Tar på blandingen morgen og kveld akkurat som en vanlig bodylotion, gidder ikke være nøye idet heletatt, men det blir jevnt fordet! tørk gjerne av hendene med en babyserviett eller noe sånt etterpå i tilfelle den "rue" huden i hendene suger til seg farge. Har selvbrunet lenge og er så lei av alt det maset! Dette er så deilig og befriende i forhold! Tenkte jeg bare skulle dele min erfaring jeg -TH-
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Takk for nyttig tips - det er herved notert!! Skal testes ut når huden mister sin solbrune sommerfarge, og blir hvit og vinterblek i stedet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå