Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg skal gifte meg om to uker i Stavanger og skal ha fotograf med meg fra Bergen. Dermed har hun ikke noe studio vi kan gå i dersom det blir dårlig vær. Har funnet sted å ta bilde ute, men i disse regnfulle tider bør jeg vel også ha et inne-alterativ:) Siden jeg bor og kommer fra Bergen har jeg ikke så veldig greie på hva som finnes av fine bygninger i Stavanger. Det jeg ser for meg er et sted under tak med en flott vegg, stor trapp, gammelt bygg osv. Jeg blir veldig veldig taknemlig for svar:) Hilsen den kommende brud:)
mross Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Tenker du å kontakte noen for å få låne eller er du på jakt etter et "offentlig" sted? Trapp og gammelt er det nok av! Stavanger Museum, Breidablikk, Røde Kors huset. Kanskje noen av de større hotellene også har noe du kan låne? Sola Strandhotell for eksempel.
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Tenker du å kontakte noen for å få låne eller er du på jakt etter et "offentlig" sted? Trapp og gammelt er det nok av! Stavanger Museum, Breidablikk, Røde Kors huset. Kanskje noen av de større hotellene også har noe du kan låne? Sola Strandhotell for eksempel. Jeg tenkte i utgangspunktet på et offentlig sted:) Jeg kan gå inn på nettet og søke på de stedene du har nevnt og se om jeg finner noen bilder:) Det som er viktig er at det er tak, at bygningen er fin og at det ikke er langt fra sentrum(da vi har selskapet i byen og ikke har tid til å kjøre langt avgårde). Takk for forslagene:)
tvn Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hos stavanger foto får du låne studio for 500 kr timen. der har de alt utstyr som trengs, men kamera må du ha selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå