Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Må bare si det igjen, det er kjolesalg hos Kristins og det er mange flotte kjoler der. Og de selges til 50 % Rasende bra priser...... Prøvde en som er nesten helt lik den jeg skal ha, bare uten like mye dill på skjørtet... var litt frista til å spare seks tusen kroner.... Men den jeg skal ha er så fiiiiiiiiiin......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Kritikk er vel og bra, men dette grenser til personhets og er ikke spessielt konstruktivt. Det nedenforstående summerer på en måte opp alt og har derfor fått bli stående. - HMSP - moderator Det er meningen at dette skal være et positivt forum, for oss som gleder oss; gidder du å la oss få lov til det, uten de halvsyrlige oppgitte "xpert-rådene " dine? Drittlei gjest ( gidder ikke logge meg inn, for da vil du overøse meg med dritt resten av tiden før bryllupet mitt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. august 2003 #3 Del Skrevet 8. august 2003 Maken til negativt innlegg... - var det godt å slenge litt dritt til en annen bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 SKÅL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 Jøsses! Hvem er det som biter deg i rompa, da Gjest? Snakk om kjerringrakkel! Sjokka over folks manglende bruk av den oppdragelsen de engang faktisk må ha fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 8. august 2003 #6 Del Skrevet 8. august 2003 Gjest, det er ikke ditt mandat å bestemme hva andre skal få lov til å skrive om eller ikke (og nei, det er heller ikke mitt mandat, jeg vil bare si at jeg er en smule uenig med deg her). At brudekjolen ikke passer eller kommer i feil størrelse er faktisk ikke spesielt hyggelig, og jeg skal gjerne innrømme at jeg var på randen til hysterisk nervøs for det selv - og utbroderte dette på KG, selvsagt. Litt av poenget med det forumet her er jo å kunne dra nytte av andres erfaringer i forhold til bryllupsplanlegging. Greit nok, Tex er ikke gift (ennå), men er det bare de gifte damene som skal få komme med råd da? Jeg synes forumet funker bra jeg, spesielt uten slike surmagede gjeste-innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 8. august 2003 #7 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg håper du fikser konstruktiv kritikk Ja for det var jo konstruktivt.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #8 Del Skrevet 8. august 2003 Ekte KG-jenter er verdens beste! Takk for støtten, med-kvinns!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 *ler så jeg griner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 8. august 2003 #10 Del Skrevet 8. august 2003 Noen som sto opp med feil bein først på en fredags morgen?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 8. august 2003 #11 Del Skrevet 8. august 2003 HÆÆÆÆH??? nå fikk jeg sjokk. hva var det gjest reagerte på????? skjønner ingenting jeg. deet søte innlegget til Tex om noen kjoler, så kommer det et slikt svar?? håper gjest vil komme å forklare litt..... nå ble jeg nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsessen Skrevet 9. august 2003 #12 Del Skrevet 9. august 2003 Til opplysning kan jeg fortelle at det er søsteren min som driver Kristins Brudesalong, og jeg vet med sikkerhet at ingen av de damene vanker her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. august 2003 #13 Del Skrevet 9. august 2003 Til opplysning kan jeg fortelle at det er søsteren min som driver Kristins Brudesalong' date=' og jeg vet med sikkerhet at ingen av de damene vanker her inne.[/quote'] Ha ha der kan du se du dumme gjest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. august 2003 #14 Del Skrevet 9. august 2003 Hvor lenge varer dette salget. Jeg har tenkt meg innover til Oslo rundt 20 august men vet ikke om det er igjen noe der da . Hmmz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. august 2003 #15 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg kan vel gjette meg til at de har salg så lenge de har kjoler.... Vil tippe at de har rundt hundre kjoler til halv pris, og de rekker vel ikke å få solgt alle disse før september.... Sesongen er jo snart over, så det roer seg nok ned..... Lykke til, Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå