Gå til innhold

Når ser man forskjell?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Etter hvor mange kilo kan man forvente og SE forskjell?

Jeg har gått ned 4 nå, og føler ikke at klærne er noe større eller at jeg ser no tynnere ut enda:P *Utålmodig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jo større man var i utgangspunktet, jo lenger tid tar det før det vises godt. Jeg har gått ned 5-6 kg etter at jeg begynte treningen, i tillegg til at jeg har bygd litt muskler, og på meg vises det veldig godt. Har fått mange positive kommentarer på det. Veier nå 67 kg og har ingen planer om å gå ned fler kg.

Altså om man er slank fra før av, vises en kg vekttap bedre enn om man er veldog overvektig.

Det er med andre ord bare å stå på! :)

Endret av Teriyaki
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Tjah, jeg tenkte å gå ned ca 8 til for å finne matchvekta, så har jo litt for mye. Men man ser d jo kanksje ikke så godt selv heller, men jeg føler meg iallefall lettere :P

Skrevet (endret)

Alle er forskjellige og hvor raskt en kan se en vektnedgang vil være helt inviduelt. Men det viktigste er jo at du føler deg slankere. Har også endel å si om du trener i tillegg til å redusere matinntaket. Men om pilen på vekten peker riktige vei for ditt vedkommende så vil du garantert se resultater etterhvert, men tålmodighet er viktig!!

Endret av Lotte27
Skrevet

Det er veldig individuelt. Jeg har aldri bevisst gått inn for å gå opp eller ned i vekt, men avhengig av treningsmengde, årstid, sykdom og stressfaktor veier jeg alltid mellom 58 og 68 kg. Jeg bruker de samme klærne hele tiden og føler ingen forskjell selv.

Skrevet
Etter hvor mange kilo kan man forvente og SE forskjell?

Jeg har gått ned 4 nå, og føler ikke at klærne er noe større eller at jeg ser no tynnere ut enda:P *Utålmodig*

Når jeg går uten å trene en uke eller to så merker jeg det ved at skjortene ikke strammer like mye over biceps og at buksene mine blir endel videre på lårene... ;)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Når jeg går uten å trene en uke eller to så merker jeg det ved at skjortene ikke strammer like mye over biceps og at buksene mine blir endel videre på lårene... ;)

Du blir mindre av å ikke trene?

Skrevet
Du blir mindre av å ikke trene?

Ja, taper vekt relativt raskt og. 1-2 uker uten trening så går jeg ned 2-3kg minst.

Gjest Supermimz
Skrevet
Tjah, jeg tenkte å gå ned ca 8 til for å finne matchvekta, så har jo litt for mye. Men man ser d jo kanksje ikke så godt selv heller, men jeg føler meg iallefall lettere :P

Om du føler deg lettere så tror jeg nok det synest på deg, men kansje ikke så veldig tydelig ennå. Stå på, gratulerer med minus fem kilo og kjør på videre. :)

Skrevet
Ja, taper vekt relativt raskt og. 1-2 uker uten trening så går jeg ned 2-3kg minst.

Hvorfor raser du ned i vekt når du slutter å trene? det er jo baklengs så det holder.

Så det du sier er at vi som driver og slanker oss burde slutte å trene? Jeg veit hvertfall at jeg ikke går ned et gram om jeg ikke beveger meg:P

Skrevet
Hvorfor raser du ned i vekt når du slutter å trene? det er jo baklengs så det holder.

Så det du sier er at vi som driver og slanker oss burde slutte å trene? Jeg veit hvertfall at jeg ikke går ned et gram om jeg ikke beveger meg:P

Det er vann som muskelcellene ikke holder på, stort sett i hvertfall. Litt reelt muskelsvinn er det nok også... I disse ukene uten trening legger jeg på meg fett, men musklene får ikke den stimulering som de er blitt vant til.

Jeg regner med at om jeg lot det gå opptil en måned uten trening så ville vekten begynt å krype oppover gitt at jeg holdt næringsinntaket oppe.

Skrevet

Hvor høy du er har nok også noe å si i forhold til hvor fort det syns på deg at du har gått ned. Jeg har gått ned fem kilo siden påske, og det syns nesten ikke i det hele tatt. Selv merker jeg at puppene har blitt litt mindre, og jeg får på meg en kjole som var for trang for noen måneder siden - men det er også alt. Jeg er 180 cm høy, og innbiller meg at de fem kiloene hadde syntes mye bedre på en jente på 165. Fordelen er jo selvfølgelig at vi også kan legge på oss mer før det syns. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...