Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg har en mage som med jevne mellomrom krangler veldig. Den er mye bedre enn den var før, men jeg blir nok aldri helt bra. Legen fant ikke noe galt og kalte det bare irritabel tarm. Jeg fikk et tips av ei som har jobba i helsekostbutikk om å prøve en type probiotika de solgte der, og gjorde det. FUNGERTE KJEMPEFLOTT! Så kommer problemet da: Helios gikk konkurs og importerer ikke Symbioflor lengre... fikk jeg beskjed om. Nå sitter jeg her med 4 piller igjen og begynt å få mageknip på nattestid (for jeg har ikke tørt å ta piller på ei god stund siden jeg hadde så få og ikke vet om jeg får tak i flere). Litt kjipt med mageknip når jeg vet jeg har en god løsning på det!! Noen som har prøvd Symbioflor og fått god effekt, for å så bytte til et annet merke og fått god effekt av dem også? Og til alle dere troll som bor her på forumet: Ikke tro på helsekost alt dere vil for meg. Jeg VET dette fungerer for MEG. Hva det gjør for dere driter jeg i. Jeg vil ha råd hvor jeg finner en god type, ikke "slutt med helsekost!!". Legemiddelindustrien har ikke noe direkte løsning på dette, så vidt jeg vet. Da er det avføringspiller (eller bli-hard-i-magen-piller om det finnes noe sånt?), og ingenting som lager en BALANSE slik at ting regulerer seg selv. Får jeg tak i Symbioflor på nettet et sted? Jeg tørr ikke helt lete heller, har jeg lov å få dette til landet? Vi har to sunnkost og en Life her i byen. Om nødvendig så jager jeg mannfolket til Sandvika Senteret som ikke er SÅ langt unna. Husker ikke hva som ligger der av butikker, men om noen vet sikkert at de har Symbiflor/noe veldig likt der så drar vi fortest mulig.. Ønsket mitt er også at dette koster under 250 kr boksen, men jeg må ha noe.. så jeg får drite i prisen akkurat nå.
Yvaine Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg har ikke peiling på produktet, aldri hørt om det før, men et googlesøk sendte meg hit (Søk på produktnavnet i søkefeltet til venstre der). Er det dette du er på jakt etter?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Ja jeg måtte søke på siden du ga meg og der dukka det opp Symbioflorbokser ja. Trodde ikke Naturli Vis hadde de jeg? Vi har den butikken her også men kjerringa der hadde verken hørt om probiotika eller irritabel tarm og ga meg masse brosjyrer om candida og dyre olivenoljeekstrakt eller hva det var... Det er IKKE candida. Men dette virker jo som en norsk side jeg kan bestille fra? Men jeg lar denne tråden stå til over helga før jeg gjør noe (når han med bil og penger og jeg med magen og uten penger, ikke er hjemme samtidig så må vi nesten bare vente noen dager !). Vet noen at de har det et sted til under 299 så kjører vi dit heller!!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Da må jeg dessverre dra opp denne tråden igjen da jeg nettopp fikk mail fra den siden, de er tomme likevel. Og får ikke inn flere før mange nok har bestilt, da de bestiller dem privat. Så da er spørsmålene mine like relevante: Noen som har prøvd Symbioflor og fått samme effekt av noe man FÅR TAK I? Eller vet om et sted hvor man faktisk får tak i Symbioflor?
Gjest MooCow Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg vil naa tro at et produkt som inneholder samme virkestoff og samme mengde burde ha den samme effekten. Men jeg er jo ingen ekspert. Har du proevd aa ta kontakt med produsenten? Endret 25. august 2009 av MooCow
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Det har jeg ikke engang tenkt på! Lite tvilsomt de sender noen få bokser til en person i nød, men jeg skal nå se på den sida der. Fant også en annen (farlig!!) side via nettbutikktråden, Kinsarvik Naturkost, som også solgte dem. (Med farlig så mener jeg at jeg har satt opp en ønskeliste på 1500 kr inkludert en boks med symbioflor..)
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 http://www.arnika.no/Shop/Default.aspx skal begynne å selge disse og importere dem nå, fikk jeg til svar fra Biosym selv. De er ikke i nettbutikken nå, men de kommer både der og til norske butikker. Hurra!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå