Gjest Gjest_helene_* Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 jeg er opprinnelig heeelt lys i huden med mørke naturlige øyebryn og mørk blondt hår.. nå som det går mot høst å jeg har kastet meg på den "naturlige" bølgen, ønsker jeg å få tilbake min lyyyse lyse hud.. jeg har nesten ikke solt meg i sommer, og gått mer over til selvbruner de gangene jeg ønsker å være brun da jeg er blitt veldig skeptisk til det å ligge å steke seg i et solarium som jeg gjorde før.. huden min ser ut til å ha blitt preget av sola, den er mye "gulere" og ujevn på kroppen enn den var før jeg begynte med alt dette tullet (begynte vel når jeg var 15 ca å nå er jeg 25) fins det noen "lightening" kremer der ute som jeg kan bruke for å få jevnere og min lyse hud tilbake? jeg er veeeldig lys i ansiktet, å ønsker å få tilbake den lyse huden på kroppen også.. noen ambefalinger?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 hvis du er kastet deg på den naturlige trenden, så får du vel bare gjøre det som kreves av det. Å være helt naturlig... Trenger ikke bruke mikkmakk for å se så utrolig mye bedre ut. Ikke prøv å etterstreve det du ikke kan oppnå. Du kan jo ikke skifte fra å ville være brun til å bli helt hvit. Og om du så vil, så tviler jeg sterkt på at det er bra for huden. jeg anbefaler heller en god skrubb, rens og fuktighetskrem... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå