Iset Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 får alltid servert dette som siderett hos svigerforeldrene mine. de er italienske så hver gang vi spiser hos dem står det 17652676 skåler på bordet med snadder i:) dette er sååå godt, tilogmed de som ikke liker paprika kan begynne å like det på denne måten: skjær rød paprika i litt tykke strimler og stek dem i olivenolje. de skal ikke være for myke, men ikke for lite stekt heller. de skal være litt svarte noen steder. og oljen som er igjen i skålen er det såå godt å dype brødet oppi en ting jeg har fått fullstendig dilla på nå i svangerskapet, er stekt laksefilet. sammen med den serverer jeg kokte kikerter (naaaaaam), stekt paprika, tzatsiki og fetaost. masse fetaost:) klem Iset 24+6
bluebird Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Nam... godt med paprika ja. Takk for tipset.
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 får alltid servert dette som siderett hos svigerforeldrene mine. de er italienske så hver gang vi spiser hos dem står det 17652676 skåler på bordet med snadder i:) Du Iset, sikker på at det ikke var 17652677 skåler?
Piglet Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 Man kan også grille paprika, og det er også kjempe godt. Sånn gjør man: Tenn gillen i ovnen Del x antall paprikaer i flate stykker Legg dem på rist Grill dem i ovnen til skallet blir svart og bobler opp Legg dem i en skål med plastfolie over og la dem kjøle ned Dra av skallet (litt irriterende jobb...) Skjær i mindre biter, hel over balsamico og olje og server Kan også brukes i pastasauser o.l. Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå