Cassandra Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Skammen røyklegger ordene Som tvinger seg ut En liten skikkelse i den store Kroppen gjemmer seg og Skriker: ”Nei, skulle ikke fortelle!” djevelens minner danser igjen i en krigsherjet bolig, skaper ødeleggelse med en kraft som er uendelig. En liten skikkelse gjemmer seg og Trygler: ”fortell ikke mer, det er MIN feil” mens den voksne prøver å si det er DEMONENS verk. Ett hjerte skjelver av innestengt redsel Og gru, hemmeligheten er sagt Nå, så mange år etter har han på ny ingen Plasser å gjemme seg, Det er bare så uendelig mange gjemmeplasser… Så hvorfor fant ham dem ikke Den gang? Tenker han. En liten gutt ble fratatt sin Barndom, sin uskyld, Noen trampet seg inn i hans liv Krevde ham for en betaling han ikke hadde forstand Til å forstå hvorfor han måtte gi fra seg? Hva er mitt? En rustning ble kreert, men i farten glemte han At det viktigste var å glemme… Minnene klarte han ikke fordrive Men alt det gode ga han fra seg, for det kunne han Bestemme selv… Så ufattelig tragedie, en demons gjerning som ikke mister sin kraft ALDRI… en liten gutt som mister sin barndom, sin ungdom, sitt liv…. ”du overlevde”, forteller en stemme ham, til hvilken pris, tenker han. Hva har jeg gjort? Hvorfor meg? Det finnes ingen svar til de spørsmål han har… bare nye spørsmål… HVORFOR!!! HVORFOR!!!! HVORFOR!!??? Ett skrik fra dypet som aldri stilner Nedverdigelse, skam, skyldsfølelse, ord så ofte brukt Som en gruppe mennesker har patent på, de har levd i krigen, kjempet og Livet går videre, men i hvilken forfatning? Mens spørsmålet alltid runger, skriket alltid Er tilstede: HVORFOR!!! HVORFOR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Cassandra....... Høres ut som noe du opplever nære deg. Så sårt, men så utrolig vakkert skrevet. Så beskrivende. Denne gutten kan ikke ha hatt en god oppvekst. Hvis du vil fortelle mer, så skal jeg gjerne lytte.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 24. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. april 2002 Takk Tuva.. Kanskje jeg slår til på tilbudet ditt en dag...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå