Vilma Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg har planer om å reise til Orlando i september, og har funnet et par billetter som kan være interessante. Men jeg hører jo til stadighet om noen andre som finner sinnsykt billige billetter HVOR DA?! Jeg skulle så gjerne reist for å besøket en jeg er veldig glad i men siden jeg er student er jeg avhengig av rimelige billetter.. Noen tips? Tas imot med stooor takk! Ha en strålende dag
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Da vi reiste til orlando i sommer søkte vi på billetter på TravelPartner.no Det er billigst om du kjøper tur/retur. Fikk helt greie priser på billettene, tror vi. Betalte 5000 kr per person tur/retur
Vilma Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Da vi reiste til orlando i sommer søkte vi på billetter på TravelPartner.no Det er billigst om du kjøper tur/retur. Fikk helt greie priser på billettene, tror vi. Betalte 5000 kr per person tur/retur Da skal jeg titte innom der! Tusen takk skal du ha
Norbertine Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Du kan også prøve å søke på reisefeber.no (husk å bruke lavpriskalenderen deres hvis det ikke er så nøye på hvilken dato du reiser). Gjorde et kjapt søk nå, fant billetter oslo-orlando tur-retur til 4364 kr hvis du reiser f.eks 14-28 september.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Siden du er student bør du se på Kilroy sine sider!
Vilma Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2009 Tusen takk så langt, alle sammen Jeg har funnet noen ganske bra billetter nå! Men si gjerne fra hvis det er flere gode råd ute å går! Sov godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå