Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Har møtt en mann som jeg liker godt, men vi har ikke avklart hva vi er eller hvilken vei dette går. Kvier meg for å ta det opp fordi jeg er redd det vil skremme han vekk. Men jeg har følelser for denne mannen og tenker derfor at det er på tide å ta samtalen. Noen som har noen gode råd for å hjelpe meg litt på veien?
I Grosny Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Har møtt en mann som jeg liker godt, men vi har ikke avklart hva vi er eller hvilken vei dette går. Kvier meg for å ta det opp fordi jeg er redd det vil skremme han vekk. Men jeg har følelser for denne mannen og tenker derfor at det er på tide å ta samtalen. Noen som har noen gode råd for å hjelpe meg litt på veien? Hvor mange ganger har dere møttes?, over hvor lang tid? Har dere kysset hverandre?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Har datet noen uker og har hatt sex
I Grosny Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Har datet noen uker og har hatt sex Tiden er moden.Dere oppfører dere som kjærester. Han blir neppe skremt, og hvis han blir det så er han ikke den mannen du skal ha. Jeg tror det vil gi han trygghet og godfølelse. Det største komplimentet han kan få er at du vil ha han fast. Personlig ønsket jeg å vite det etter første gangs sex, så det var jeg som tok det opp med dama. Jeg fikk ikke klart svar med ord den gangen, bare med kroppsspråk. Etter 7 mnd sammen har jeg fått klart svar. Vi skal leve lykkelig sammen nå og i fremtiden.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Har møtt en mann som jeg liker godt, men vi har ikke avklart hva vi er eller hvilken vei dette går. Kvier meg for å ta det opp fordi jeg er redd det vil skremme han vekk. Men jeg har følelser for denne mannen og tenker derfor at det er på tide å ta samtalen. Noen som har noen gode råd for å hjelpe meg litt på veien? Jeg spurte min nåværende kjæreste etter noen uker med dating og sengehygge, om han ville være kjæresten min. vi lå i senga etter en hyggestund og jeg tror jeg spurte noe ala 'jeg lurte på om du kanskje kunne tenkt deg å vært kjæresten min'? og det ville han jo heldigvis Anbefaler forøvrig å ta opp temaet i edru tilstand. Da er man like langt neste dag, var det fylla som pratet eller var det han..
Wonders Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 etter 3 uker, rimelig ferskt, ellers kan du ende opp med en som bare vil en ting.
Afaia Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Jeg venter i nesten 4 mnd, etter å ha vært sammen så og si hver dag og hver natt hele perioden. Han var veldig klar for å bli kjærester heldigvis. Han hadde visst ventet lenge på at jeg skulle ta det opp (hvorfor gjorde han det ikke selv da? :klø og ikke ansett seg som singel på lenge. Jeg kunne altså trygt ha tatt det opp mye før.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Jeg er usikker på hva han tenker, for vet at han fortsatt er innom nettsiden vi møttes. Det har han jo for så vidt lov til ettersom vi ikke har snakket noe om oss. Men hvordan skal jeg innlede samtalen om oss? Jeg vet fortsatt lite om han, vi har jo tross alt ikke møttes så mange ganger, og det er noen ting jeg vil ha avklart før vi evt blir kjærester. Kanskje det er lurt å få avklart det først?
I Grosny Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Jeg er usikker på hva han tenker, for vet at han fortsatt er innom nettsiden vi møttes. Det har han jo for så vidt lov til ettersom vi ikke har snakket noe om oss. Men hvordan skal jeg innlede samtalen om oss? Jeg vet fortsatt lite om han, vi har jo tross alt ikke møttes så mange ganger, og det er noen ting jeg vil ha avklart før vi evt blir kjærester. Kanskje det er lurt å få avklart det først? Avklar ting du. Det ser forresten ut som om en stor samtale er aktuell nå. Han har en del gode jenter på nett som han har hyggelig skrivekontakt med. Han vet vel ikke om det blir stabilt med dere ennå, og hvis du trekker deg så vil det være naturlig å gå videre til nr 2 på lista. Hvis du er tydelig på at du vil gå videre, så er det naturlig at han melder seg ut av nettet, men også mulig at han vil prøve ut ei eller to damer paralellt. Det finnes noen som helst vil slippe å velge bort noen av damene sine, og noen som ønsker å velge en etter kortere eller lengre paralell eller fortløpende utprøving.
I Grosny Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Jeg er usikker på hva han tenker, for vet at han fortsatt er innom nettsiden vi møttes. Det har han jo for så vidt lov til ettersom vi ikke har snakket noe om oss. Men hvordan skal jeg innlede samtalen om oss? Jeg vet fortsatt lite om han, vi har jo tross alt ikke møttes så mange ganger, og det er noen ting jeg vil ha avklart før vi evt blir kjærester. Kanskje det er lurt å få avklart det først? Hvis du er usikker på om de er eksklusiv eller paralell, så er det en indikasjon hvor tilgjengelig han er. Kan du ringe han når som helst? Kan du treffe han når som helst? Har han tid til deg mer enn 3 dager i uka, så er du sannsynligvis den eneste han elsker med.
Gjest Cynthia Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Jeg ville i alle fall ikke funnet meg i å være en av flere. Om du ikke nødvendigvis tar den store samtalen, ville jeg i alle fall ha vært sikker på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå