Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Dater en mann jeg har møtt på nettet. Har datet en stund, men ikke snakket om at vi er eksklusive. Har fått melding fra en venninne som også er på den siden at han fortsatt er innom profilen sin. Vi har jo ikke avklart noe med oss, men vi har hatt sex og har mye kontakt så da synes jeg det er trist. Må jo ta det opp med han for å få klarhet i dette, men skulle så ønske jeg slapp. Ble veldig lei meg når jeg fikk høre dette. Er det jeg som overreagerer? Er de sånn at man fortsatt har profilen selvom man dater og har sex med en?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Dater en mann jeg har møtt på nettet. Har datet en stund, men ikke snakket om at vi er eksklusive. Har fått melding fra en venninne som også er på den siden at han fortsatt er innom profilen sin. Vi har jo ikke avklart noe med oss, men vi har hatt sex og har mye kontakt så da synes jeg det er trist. Må jo ta det opp med han for å få klarhet i dette, men skulle så ønske jeg slapp. Ble veldig lei meg når jeg fikk høre dette. Er det jeg som overreagerer? Er de sånn at man fortsatt har profilen selvom man dater og har sex med en? Så lenge man ikke er exclusive så er nok dette ganske vanlig i dag. Man vil jo holde alle muligheter åpne så lenge som mulig til man har bestemt seg for hvem man vil inngå exclusive "avtale" med.
mizlis Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 han er ikke interessert desverre... Om en mann vil ha deg så kutter han ut sånt tull og sørger for å gjøre deg lykkelig.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Faen, jeg håper du som sier han ikke er interessert tar feil. Jeg liker denne mannen så godt, og det virker som han er interessert. Vi har det fint sammen når vi møtes og har mye kontakt på telefon når vi ikke er sammen. jeg vil så veldig gjerne at han skal ville ha meg like mye som jeg vil ha han.
Eplefe Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Jeg tror nok han bare holder mulighetene åpne til dere eventuelt blir eksklusive. Synes ikke du skal gå og "ta ham" for dette.
Gjest kenneth Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg antar noen har nettvenner på disse sidene også, utover den ordinære sjekkegreia. Nå vet jeg ikke hvilket nettsted dette er, men har du mulighet til å se hva han bedriver tiden med (som f.eks. å poste flørtemeldinger i andres gjestebok o.l.)? For noen er dette sikkert også litt tidsfordriv, og det behøver ikke nødvendigvis bety så mye. For min egen del ville jeg slettet profilen når/hvis det ble seriøst (og neppe logget på inntil dette var avklart). Endret 20. august 2009 av kenneth
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Takk for alle tilbakemeldinger Kan jo informere om at dette er en ren sjekkeside
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Les boka han er faktisk ikke interessert så får du svaret. Var sammen med en sånn en jeg og. Jeg var dødsforelsket, men han hadde profiler på nettet og kontakt med andre damer. Jeg lagde en falsk profil med bilde av ei hot tilfeldig dame og ventet på at han tok kontakt. Det tok en uke og da han ba ut meg på den falske profilen ba jeg han dra til helvete!
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Dater en mann jeg har møtt på nettet. Har datet en stund, men ikke snakket om at vi er eksklusive. Har fått melding fra en venninne som også er på den siden at han fortsatt er innom profilen sin. Vi har jo ikke avklart noe med oss, men vi har hatt sex og har mye kontakt så da synes jeg det er trist. Må jo ta det opp med han for å få klarhet i dette, men skulle så ønske jeg slapp. Ble veldig lei meg når jeg fikk høre dette. Er det jeg som overreagerer? Er de sånn at man fortsatt har profilen selvom man dater og har sex med en? Dumt du ble lei deg, men jeg mener det er sånt man må regne med om man har sex såpass tidlig/før man i det hele tatt har diskutert om man er eksklusive. Flere jenter og gutter som da har sex og dater deg litt, mens de kanskje fortsatt titter seg rundt etter noe bedre.
I Grosny Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Dater en mann jeg har møtt på nettet. Har datet en stund, men ikke snakket om at vi er eksklusive. Har fått melding fra en venninne som også er på den siden at han fortsatt er innom profilen sin. Vi har jo ikke avklart noe med oss, men vi har hatt sex og har mye kontakt så da synes jeg det er trist. Må jo ta det opp med han for å få klarhet i dette, men skulle så ønske jeg slapp. Ble veldig lei meg når jeg fikk høre dette. Er det jeg som overreagerer? Er de sånn at man fortsatt har profilen selvom man dater og har sex med en? Det er nok på tide å snakke om ting. Spørre han om hva han egentlig vil, og hva som er hans forholdsstrategi. Det kan tenkes at han er interessert i 2,3 damer, og at du er nr 1. Kanskje han ønsker å prøve ut fler i en periode før han bestemmer seg. I og med at han har sex med deg, så er du en av de heteste favorittene. Hvis det er greit for deg så kan du la han få holde på slik en begrenset tid. F eks 2 måneder. Jeg tror ikke det er greit for deg, så et vinn eller forsvinn forslag fra deg er nok på sin plass allerde i kveld.
Gjest KateW Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Dette er en av hovedgrunnene til at jeg ikke taklet nettsjekking. Opplevde flere ganger menn som hadde flere "baller i lufta". Jeg fungerer ikke slik. Treffer jeg en interessant mann, så oppsøker jeg ikke andre menn før forholdet er avklart. Hvordan du skal tolke ham du dater vet jeg ikke, for jeg klarte da aldri å tolke slikt, og ble frustrert og fortvilet... MEN lykke til!
MissStiles Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Så lenge dere ikke har snakket om det, og ikke avtalt noe, så gjør han nok ikke noe galt. Snakk med han du..
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Still krav først - ha sex etterpå - så slipper du hele problemstillingen du står i. Jeg synes ikke du burde spørre om dette - det vil være ett press på noe som kanskje er i starten. Er det ikke noe som er i starten - så vil han bli borte uansett. Mitt råd er: Ta denne på din kappe - avvent og se. Du kan uansett ikke presse frem annet enn ett avslag
Gjest allison Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 Takk for alle tilbakemeldinger Kan jo informere om at dette er en ren sjekkeside Jeg har flere venner som jeg har funnet på "rene sjekkesider". Begynte som en nettflørt, fant ut at vi ikke passet sammen, fortsatte å skrive til hverandre som venner. Og jeg tviler på at jeg er så himla unik... Nå har jeg ikke vært inne på denne siden på leeenge for jeg har vært så opptatt med forloveden min, men nå minnet dette meg på at jeg faktisk aldri har meldt meg ut.. hmm, kanskje på tide når jeg skal gifte meg om en uke?
Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 Han holder mulighetene åpne. Kan være flere grunner til det. Undertegnede vil også holde mulighetene åpne til enhver tid, ene og alene fordi alle kvinner gjør det. Siden alle kvinner alltid er på jakt etter en bedre partner, hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme?
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 21. august 2009 #16 Skrevet 21. august 2009 Han holder mulighetene åpne. Kan være flere grunner til det. Undertegnede vil også holde mulighetene åpne til enhver tid, ene og alene fordi alle kvinner gjør det. Siden alle kvinner alltid er på jakt etter en bedre partner, hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme? Voldsomt til generalisering. Alle kvinner er alltid på jakt etter en bedre partner?? Begynn og tygg på hatten din - for den må du spise Mulig du til enhver tid er på jakt etter en "bedre" partner - men jeg tror ikke det er så vanlig hvis du har en partner.
CeeCee Skrevet 21. august 2009 #17 Skrevet 21. august 2009 Still krav først - ha sex etterpå - så slipper du hele problemstillingen du står i. Pleier du å ta opp lån, skrive kjøpskontrakt og kjøpe bil, uten å prøvekjøre den først? Ikke? Nei, tenkte meg det... Det er litt samme greia. Kjipt å avtale at man er eksklusive, og bli sammen, og deretter finne ut at man bare ikke passer sammen seksuelt. (Iallefall for oss som synes god sex er veldig viktig i et forhold.)
kristian82 Skrevet 21. august 2009 #18 Skrevet 21. august 2009 (endret) Pleier du å ta opp lån, skrive kjøpskontrakt og kjøpe bil, uten å prøvekjøre den først? Ikke? Nei, tenkte meg det... Det er litt samme greia. Kjipt å avtale at man er eksklusive, og bli sammen, og deretter finne ut at man bare ikke passer sammen seksuelt. (Iallefall for oss som synes god sex er veldig viktig i et forhold.) Hmm, blir veldig mange personer å prøvekjøre da, om man dater aktivt en god stund uten å finne den rette. Noe som såklart er helt greit for noen, men som er en mer uaktuell tanke for andre. Det er jo også en gylden middelvei da, syns nå jeg. Om man i alle fall dater lenge nok til at man blir godt kjent og begge i utgangspunktet er gjensidig interessert, og så har sex så slipper man nok unna en del misforståelser/skuffede følelser. Er vel ganske sjelden sexen viser seg å være helt tragisk om man har blitt kjent med en person godt og er veldig betatt av han/henne. Da har man jo allerede gjerne avdekket ting ved personen - tanker, holdninger, væremåte osv. - som neppe forsvinner etter en omgang i senga. Å på den andre siden kan man finne ut om personen er en man vil være eksklusiv med/ikke FØR man havner i senga. Syns i alle fall det blir helt feil å skulle ha sex først og så skulle bli kjent etterpå. Ingen grunn til å klage i alle fall om du puler en jente/gutt etter date nr.2 og så syns det er rart han/henne ikke ringer, eller at han/henne ikke var som du trodde osv. du velger jo selv å legge inn den sexbiten før du kjenner personen - å da blir sex bare en kompliserende faktor. Syns forøvrig det også er litt vel lettvint om første gang man har sex med hverandre - evenutelt har etter å ha kjent hverandre i 1 uke - skal være avgjørende i seg selv. Det er vel et område som man også må lære hverandre å kjenne på, bli trygge på hverandre osv. Endret 21. august 2009 av kristian82
kristian82 Skrevet 21. august 2009 #19 Skrevet 21. august 2009 Han holder mulighetene åpne. Kan være flere grunner til det. Undertegnede vil også holde mulighetene åpne til enhver tid, ene og alene fordi alle kvinner gjør det. Siden alle kvinner alltid er på jakt etter en bedre partner, hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme? Om ikke alle så en god del i alle fall. Jeg har uttalige eksempler på kompiser som f.eks. etter 4 års forhold, hvor 2 år har vært samboerskap, har blitt dumpet ganske så kjapt med en gang dama gikk ned f.eks. 10 kg og begynte å få oppmerksomhet fra kjekkere menn. Eller jenter som sier de er storfornøyde med tingenes tilstand, for så etter en helg på jobbseminar dumper snekkerkjæresten, for den utrolig vellykkede advokaten de ble kjent med i går.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2009 #20 Skrevet 21. august 2009 Dritbra signatur kristian! *hiksteflire*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå