Snill Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Er litt på jakt etter skålene i denne serien, eventuelt noen som ligner. Hadde håpt det var mulig å finne en billigere variant enten på nett eller som fake. Dersom noen har forslag til andre som ikke ligner mottas det også med takk.
Miel Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg mener å ha sett noe lignende på Kitch'n for en tid tilbake (sto "godis" på dem), men aner ikke om de har dem fortsatt...
Gjest antigartner Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 De du viser bilde av, har jeg sett på Ting, se lenke: http://www.tingbutikken.no/kjokken/8.html Ellers kan det være at Kremmerhuset (Ting & Sånn) har noe som likner.
*appifany* Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg har sett noen slike. De var kjøpt på Kremmerhuset, men det er noen år siden nå ja. Edit: Leif Endret 21. august 2009 av *appifany*
Ginny Weasley Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg kjøpte mine på Christiania GlasMagasin, men det er en stund siden, vet ikke om de har dem fortsatt. Ellers har jeg sett lignende på Traktøren, R.O.O.M og Verket Interiør.
Minttu Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Min er fra Black Design Shop (?) Men ja, der er de dyre egentlig.. Men finner sikkert noe billigere på nett vil jeg tro, bare lete litt..
Snill Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 De du viser bilde av, har jeg sett på Ting, se lenke: http://www.tingbutikken.no/kjokken/8.html Ellers kan det være at Kremmerhuset (Ting & Sånn) har noe som likner. Ja, det er den typen der. Det jeg derimot lurer på er om det finnes en fake serie også, så man slipper å måtte ut med nærmere 700 for tre skåler.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Her har de "Godis-skåler": www.butikstylish.se Men det står ikke hvor mye frakta er på... og skålene er ikke helt lik Bruka sine..
Virvel Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Ja, det er den typen der. Det jeg derimot lurer på er om det finnes en fake serie også, så man slipper å måtte ut med nærmere 700 for tre skåler. Synes 700 for alle tre var ganske rimelig, jeg... Skåler på den størrelsen koster da som regel et par hundrelapper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå