Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Hei... Som tittelen sier.... Jeg har ny pc og har lagt merke til at når jeg googler noe blir det liggene der og kommer fram når jeg trykker en bokstav neste gang jeg googler. Samme på 1881. På den forrige pc min kunne jeg slette det.... Håper dere skjønner hva jeg mener. Hvordan slette det man har googlet??? Takknemlig for råd
Mr.Guy Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Klikk i søkefeltet, og marker en øverste ved å dra musa over. Så hold inne delete. da slettes de en og en
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Tusen tusen takk....da setter jeg i gang...
Eplefe Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Eller du kan bare slette all netthistorikk i browseren din.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Takk eplefe...... Hvordan gjør jeg det???? Litt pc treg som dere skjønner....
Eplefe Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Hvilken browser bruker du? I Firefox trykker du "verktøy", "slett nylig netthistorikk" og så "alt". I Opera trykker du "verktøy", så "historikk" så kan du markere det du ønsker å slette av surfede sider, og trykker "slett". I internet explorer er jeg faktisk ikke sikker, samme gjelder Chrome og Safari. Skal ligge under "verktøy" i hvert fall. Hvis du surfer på mye "ømfintelig" på en jobbmaskin (f.eks.) kan du bruke "privat nettlesing" i firefox, i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Tusen takk.. Lært mye i dag Jeg har Firefox og nå er det ordnet... Takk igjen og sov godt :søvn:
Eplefe Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Man lærer så lenge man lever! Sov godt du og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå