Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Jeg har møtt en ny mann og vi har akkurat begynt å date. Andre daten havnet vi i sengen, og har fortsatt med det. Vi snakket tidlig om hva vi var ute etter, så jeg vet han leter etter et varig forhold og jeg gjør det samme. Foreløbig går ting veldig bra, men vi har ikke snakket noe om hvor dette fører hen. Jeg synes det er greit sånn det er nå og trenger ingen lovnader om at dette er livsvarig eller sånn, men greit å vite om han dater andre og om jeg er en han vil fortsette å møte. Jeg tenker på å ta det opp, men vil ikke ta det opp for tidlig heller. Jeg har fått følelser for denne mannen og tenker derfor det er greit å vite. Hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du skriver : dere har datet flere ganger og hatt sex, da har dere allerede brutt noen barrierer og kommet inn på intimsonen til hverandre. Det er ganske naturlig i den videre prosessen å definere forholdet mer konkret. Neste steg er vel kjærester eller par før det kan bli forlovelse og ekteskap eventuelt. Du sier ikke noe om deres alder - det har selvfølgelig noe med modenhet å gjøre også i disse sammenhenger, hvor åpen skal man være med og ovenfor hverandre ?Dersom du har falt for denne mannen så bør du være åpen med følelsene dine (det hadde jeg satt pris på som mann) og fortalt nøyaktig hvordan du har det. Det bør ikke være noen "stillingskrig" her om hvem som sier hva først. Jeg mener det er best for begge parter med en tidlig avklaring eventuelt, om det er noe dere tør/vil satse på sammen ? Åpenhet og kommunikasjon er viktige ingredienser i den fasen dere er i synes det som....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...