lilla91 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Hva er ditt yndlingsblad? Og hvorfor er det det? Hva liker du med det bladet? Nevn gjerne flere
bananbra Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Av alle slags typer blader, mener du? Jeg liker musikkblader, men det finnes ikke et som er perfekt for meg. Alle inneholder mer dritt enn bra ting, men det må jeg jo bare finne meg i. Ender ofte opp med Uncut og Mojo, ev. andre blader, avhengig av hvilke band som er omtalt og hva slags saker de tar opp fra uke til uke. Når det gjelder typiske "kvinneblader" liker jeg egentlig ingen av dem. Det Nye er tidvis greit. Når det gjelder tegneserier elsker jeg M, men man får jo aldri noe nytt M-materiale lenger. Kjipe saker. Pondus er ikke bra lenger, Nemi har aldri vært bra, og Eon er ikke morsomt i det hele tatt (selv om Lauvik tegner godt). Ellers liker jeg noen avismagasiner: Elsker A-magasinet, det er tilnærmet perfekt (det eneste som trekker ned er Jesper Juul, makan til tulling). Dagbladets Magasinet er også bra, Dagbladet Fredag er så fjernt vil-være-hipster at det er morsomt (liker det litt likevel...), og D2 er veldig pretensiøst og designsnobbete, men jeg liker å bla gjennom det likevel. VG Helg er noe dritt. Jøss, jeg hadde visst mye på hjertet!
LaFemme Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Illustrert Vitenskap ettersom jeg interesserer meg veldig for naturvitenskap og historie og dette bladet inneholder mye av det.
Harlekin Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Jeg synes Costume er bra, veldig "profft" moteblad.
Anglofil Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Illustrert Vitenskap - lettfattelig og ikke minst interessant. Pondus - herlig humor. Mvh Yvonne
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Hva er ditt yndlingsblad? Nevn gjerne flere Historie, Archaeology, SPOR, Geokompakt, Spektrum der Wissenchaft, Nemi, Heavy Metal, Marie Claire (Eng) og Cosmo (Eng).
Sekretæren Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 BODY, Personae, Norsk Shakespeare- og teatertidsskrift, Eyemazing, Aftenposten Innsikt, Bokvennen, Vagant, Nemi, Pondus og Neil Gaiman-serier.
Gal_dame Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Nemi, Pondus, M, Billy, Kollektivet, Larsons Gale Verden. Illustrert Vitenskap.. Kommer ikkje på noen fleire for øyeblikket.
Virvel Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Jeg leser ikke så mange blader, men Illustrert Vitenskap har jeg sansen for. Slåss med samboeren hver gang det ligger en ny utgave i postkassen.
Gjest Gjest_petrinematilde_* Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Historie, Nemi, Pondus, Illustrert vitenskap
Grønt blad Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 (endret) National Geographic, Bo bedre (helst dansk utgave, men norsk duger også), A-magasinet. Har opplevd noen ganger at Illustrert Vitenskap har inneholdt grove faktafeil, så ville styrt unna dette. Endret 24. august 2009 av Grønt blad
Gjest SmallTalk Skrevet 24. august 2009 #14 Skrevet 24. august 2009 Favoritten er uten tvil Billy! Gamle Donald-blader, Donald pocket og Pondus deler andreplassen. For ikke å snakke om alle juleheftene som kommer i desember! Åhhh.. Jeg gleder meg! (Jeg leser altfor mye tung teknisk lektyre for tiden, og trenger å koble ut hjernen litt. )
sleazejenta Skrevet 24. august 2009 #15 Skrevet 24. august 2009 Sweden rock magazine og Metal Hammer, fordi det er masse bra musikk som blir skrevet om osv...Classic Rock bladet er også ganske bra noen ganger... Og Pondus da, fordi jeg ler meg ihjel hver gang
Gjest Raptuza Skrevet 24. august 2009 #16 Skrevet 24. august 2009 Av vanlege vekeblad kjøper eg gjerne Allers og av og til KK. Likar og Levende Historie og A-magasinet.
Gjest Gjest_livsnyter_* Skrevet 25. august 2009 #17 Skrevet 25. august 2009 Det gode liv.............veldig bra blad.
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 26. august 2009 #18 Skrevet 26. august 2009 Leser og kjøper kun magasiner som omhandler interiør, hage og trening. Nå for tiden holder jeg på å innrede mitt nye hus og da følger jeg ekstra godt med på interiørfronten.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #19 Skrevet 27. august 2009 Jeg syns det finnes mange kjedelige blader der ute, jeg er liksom ikke interessert i å lese om den siste slankekuren (som alle vet ikke funker), nye treningsmetoder(jeg sverger til jogging) eller sentimentale historier fra virkeligheten. I retningen av mer seriøse tidsskrifter syns jeg det blir litt mye politikk og utenriksnyheter, og det er ikke noe jeg leser om når jeg ønsker å kose meg med et magasin. Jeg er heller ikke spesielt interessert i mote, og interiørbladene er jo bare repetisjon i mine øyne (dessuten ommøblerer jeg aldri). Men jeg har funnet et blad jeg liker, nemlig Vanity Fair. Litt midt i mellom, og veldig fine bilder.
Fi Skrevet 27. august 2009 #20 Skrevet 27. august 2009 Mine favoritter er National Geographic - flotte bilder og artikler! Aftenposten Innsikt - gode dybdeartikler Burda World of Fashion - symønstre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå