Gå til innhold

fortsettelsen...

Gjest upopulær-trådstarter

Fremhevede innlegg

Gjest Ludovie
Skrevet
Sånn som du beskriver dette så tror jeg ikke på deg et sekund. Du sitter og fantaserer og prøver å provosere. Din gris.

Enig.

Kvinner har sin seksuelle peak når de kommer over tredve, dette til orientering. Tror du har vært svært uheldig med de jevnaldrende du har møtt.

Enig.

Når man vet hvilken type menn som havner til sengs med 16 åringer er det ikke rart han sitter igjen med oppfatningen om at eldre kvinner ikke vil ha sex. Eldre kvinner vil ha sex, de vil bare ikke ha sex med tapere.

Enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å melde meg inn i gjengen av de upopulære, så må jeg si at jeg er svært glad på dine vegne TS.

Så lenge dere har det fint er vel alt bare velstand. Hva som er moralsk interesserer meg en plass der aldri sola skinner.

Skrevet (endret)
Når man vet hvilken type menn som havner til sengs med 16 åringer er det ikke rart han sitter igjen med oppfatningen om at eldre kvinner ikke vil ha sex. Eldre kvinner vil ha sex, de vil bare ikke ha sex med tapere.

Signerer denne.

Kanskje TS rett og slett aldri har hatt sex, men sitter og fantaserer :fnise:

Det blir ihvertfall ganske patetisk, det er nå min mening.

Håper du en dag møter en moden kvinne som er raus på seg selv, så tror jeg at alle 16 år fantasiene blir borte.

Min personlige erfaring er at sex er mye bedre som 30 åring en som 16 åring.

Endret av Lotta35
Gjest Gjest_Skrue_*
Skrevet

Hva med hennes utdanning, eller har hun tenkt å bli hjemmeværende?

Noen vil faktisk kalle en mann for pedofil når han dater ei som fremdeles blir regnet som et barn. 18 år hadde vært noe annet, men 16 er altfor ungt. Får inntrykk av at mannen er EKSTREMT umoden, hvilket sikkert også har betydning for at kvinner i hans alder ikke vil ha noe med ham å gjøre…

Menn som ser på yngre kvinner, ser gjerne på dem fordi de er unge. Når disse kvinnene blir eldre, kan det godt bli slik at mannen ikke finner dem attraktive lenger og bytter dem ut. Ganske vanlig faktisk.

When I was 16 I met and started dating a 32 year old man. We dated for 6 years before getting married, and divorced after 2. Would I do it again? Not a chance. This man was attracted to me for what I represented: youth. As I started to get older and come into my own the attraction dissapated. In the end he cheated on me with a younger woman and then blamed me for being unattractive. I walked away and realized, while I had been growing up - he never would. Maybe there are rare cases that do work, but in my experience if these men are immature enough in their 30's to date a teenager it's not going to change.
Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Hahahha *! ;-)

Skrevet
Noen vil faktisk kalle en mann for pedofil når han dater ei som fremdeles blir regnet som et barn.
"Noen" har ikke peiling på hva pediofili er, i så tilfelle. Pedofile tenner på prepubertale barn. I alt henseende er en sekstenåring en kvinne, samme hva dere måtte synes og tenke om etiske retningslinjer og moral. Han er ikke pedofil, og folk som påstår det har ingen anelse om hva pedofili er.
Skrevet

Jeg husker da jeg var 16 og jeg og venninnene hang med noen på 25-30 år.. vi syntes det var kjempestas og litt kult.. Vel vi vokste opp! De samme karene henger fortsatt med småjentene, noen er visst bare sånn..

Fullstendig off topic, men kom bare på den tiden når jeg leser om ts..

Skrevet
"Noen" har ikke peiling på hva pediofili er, i så tilfelle. Pedofile tenner på prepubertale barn.

Virkelig? Vel, det er faktisk FLERE varianter av pedofili, selv om noen bare tror at det er for prepubertale barn... :-p

The term ephebophilia is the sexual preference for adolescents around 15-19 years of age. In everyday English, the term pedophilia, strictly meaning sexual attraction to prepubescent children, is also colloquially used to refer to attraction to adolescents.

Ephebophilia is not listed as a paraphilia in the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fourth Edition (DSM-IV), unlike pedophilia, which is categorized as a disorder in the manual.

Selv om den seksuelle lavalder i Norge er 16 år så er man fortsatt BARN til man er 18.

Skrevet

Både ordboka og caplex sier følgende:

pedofili (av gr. pais, barn, og filos, elsker, venn), det at voksne personers seksualdrift er rettet mot barn. Adjektiv: pedofil.
Skrevet (endret)

Og du velger faktisk å utheve den delen du valgte fremfor den der de påpeker at å være tiltrukket til jenter fra 15-19 ikke er listet som en parafili (seksuelt avvik).

Edit: Og at folk bruker begrepene om hverandre tyder på at kunnskapsmangelen er mer allmenn enn (allmenn)kunnskapen.

Endret av Eplefe
Skrevet

Det er vanlig at pedofile prøver å rettferdiggjøre at de har sex med unge. "Ja, hun liker det" og lignende.

Skrevet
Det er vanlig at pedofile prøver å rettferdiggjøre at de har sex med unge. "Ja, hun liker det" og lignende.
Nå er ikke mannen pedofil heller, da. :)
Skrevet

Det er overveiende sannsynlig at det er noen som bare finner på dette, bare til opplysning.

Skrevet
Det er overveiende sannsynlig at det er noen som bare finner på dette, bare til opplysning.

Finner på hva?

Skrevet

How to spot a pedophile:

Jeg har frem til nå vært sammen med jevnaldrende damer. Sex har oftest vært av lav prioritet hos disse damene. Sex er, som jeg så fint leste her inne nylig, enten belønning eller avstraffelse når vi snakker om modne og voksne damer.

A pedophile is a person who gets more enjoyment out of sexual activities with children than with adults.

På en annen side er hun ufattelig vakker. Og det er noe magisk med denne ungheten, renheten, uskylden som man bare ikke finner hos voksne kvinner.

Listen to a person describe children with words like divine and pure.

Skrevet

Fikk en litt dårlig følelse av dette innlegget. Dere har det fint og er forelsket, og for så vidt er det sikkert helt supert, men hun er 16 ...

I de neste ti årene av livet hennes kommer hun mest sannsynlig til å forandre seg - mye. Hun skal finne ut hvem hun er som kvinne, hva hun vil jobbe med, hva hun brenner for og hva hun vil med livet sitt. Det folk flest bruker mye av 20-årene til. Og noe som du antagelig er ferdig med. Om bare to-tre år, er det ikke sikkert dere har noe som helst til felles lenger. Og hva skjer når den verste forelskelsen har lagt seg? Har dere noe å snakke om, noe å bygge forholdet videre på?

Jeg synes ikke det er riktig at du lar henne flytte inn og leke "husmor" og "elskerinne" for deg. Ja, det er fint nå, men du ilegger henne en rolle hun ikke trenger å ha på mange år ennå. Og, ja, hun synes sikkert det er helt supert og kjempekult å ha en kjæreste på over 30 (og jeg tipper du er litt av et samtaleemne i klasserommet), men dette høres litt kleint ut.

Jeg får bare følelsen av at jenta kommer fra et "broken home" (med en manglende farsfigur og litt for lite grenser fra mamma) og at hun desperat jakter på trygghet og "koser" seg med å lage rede ...

For Guds skyld - pass på at hun ikke blir gravid!!!

Gjest Hørhera
Skrevet

neineineinei...... det her er ikke bra i det hele tatt, for all del ikke prøv å gjør henne klar for å binde seg for mye, baby flytte sammen osv. husker jeg hadde en eldre kjæreste og jeg var med på alt han sa og latet som jeg var klar for alt, bare pga den dumme forelskelsen. hadde sex uten beskyttelse og bare flaks at jeg ikke ble gravid, selvom jeg ville bli det på den tiden. alders forskjellen var absolutt ikke såå stor men faen så blind og dum man blir. jeg er nesten 100% sikker på at hun kommer til å angre på å ha sex med deg en gang, med mindre dere er det helt spesielle tilfelle som er sammen evig til tross for 15 års aldersforskjell. men jeg syns også måten du beskriver henne på, høres ut som du tenner på henne grunnet av ungheten. rødt lys sier jeg bare.. håper når den store forelskelsen går over , så ser hun alt fra et annet perspeltiv, slik som jeg gjore når forelskelsen roet seg mer ned. forelskelse kan være skummelt, mange jenter, som feks sånne som meg, blir totalt blind i forelskelsen og jeg gjør ALT for gutten, da mener jeg å droppe ut av skolen, få baby , binde seg etter 1 mnd , alt sammen bare.. jeg tørr ikke å bli forelska lenger, for meg er det i allefall viktig å bli forelska i en utrolig bra fyr, for en gutt kan utnytte meg 100prosent så mye han vil under forelskelsen. JA så dum blir jeg. Kan hende denne jenta er av samme type, da ber jeg deg for hennes skyld, og ligge langt unna, du er den voksne (eller!?..)..

Skrevet
For å melde meg inn i gjengen av de upopulære, så må jeg si at jeg er svært glad på dine vegne TS.

Så lenge dere har det fint er vel alt bare velstand. Hva som er moralsk interesserer meg en plass der aldri sola skinner.

Enig med Felgen.

Men må være litt negativ og si at siden dere er på samme mentale nivå nå, tror jeg hun kommer til å vokse fra deg om et par år. Nyt det dere har mens dere har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...