Gjest upopulær-trådstarter Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Hei igjen. Dette er fortsettelsen på denne tråden... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=428359 Jeg er trådstarter og vil gjerne fortelle litt om hva som har hendt mellom oss siden sist jeg skrev. Jeg husker at tilbakmeldingene ikke var spesielt positive, noen ville ha penisen min servert på et sølvfat, til tross for at det er jenta selv som hele tiden har stått for og tatt initiativ, og jeg har vært kun helt passiv, men vurderende. Og det viktigste av alt at vi er innenfor lovens grenser her. Det har hendt mye, og jeg tror mange kommer til å bli ganske overrasket her. Jeg vil bare skrive med en gang at jeg ikke ønsker å forhærliggjøre slike forhold, så ikke forvent noen klissete detaljer, kun en oppdatering og antageligvis det siste dere hører fra meg. Fredagen etter at jeg skrev hovedinnlegget fikk jeg en SMS fra henne og hun spurte som hun pleier om hun kunne komme på besøk. Jeg skrev tilbake at hun kan komme når hun vil og at hun alltid er velkommen hos meg. Hun ble glad på SMS og sa at hun kom litt senere på kvelden. Hun spurte om hun kunne sove over, det har hun aldri spurt om før eller gjort før, og da skjønte jeg med en gang hva hun prøvde seg på! Jeg skrev at hun kunne det, hvis hun ville, og jeg begynte å forberede meg på å taen prat med henne om dette. Jeg var både redd og skeptisk etter at jeg så tilbakemeldingene her inne om kastrering, vold, osv! Hun kom ved 21:00-tiden, og hun hadde pyntet seg veldig. Hun hadde også stelt håret sitt. Jeg skjønte hva det var hun prøvde på. Vi ble bare sittende og prate litt. Men etter en halvtimes tid kom hun bort til meg og la rett og slett an på meg. Jeg følte meg litt ukomfortabel. Hun prøvde å kysse meg, jeg trakk meg bakover, hun lente seg mer fremover, og vi begynte bare å le begge to. Men hun trakk seg litt tilbake igjen og vi fortsatte å snakke litt mer. Jeg følte meg hele tiden klar for et nytt angrep. Stemningen ble vel litt merkelig den kvelden. Det ble iallfall ikke sånn som vi har pleid å ha det. Hun prøvde på nytt å kysse, og jeg bare lot henne gjøre det, og det var faktisk veldig spesielt. Kanskje litt klønete fra henne, men iallfall annerledes. hehe. Hun spurte om vi kunne ligge og kysse litt, jeg svarte ikke fordi jeg var litt nervøs og usikker på hvor dette ville bære, men hun tok seg til rette og vi ble liggende å kysse og smatte en god stund. Altså det var ikke sånn at jeg spiste henne opp eller noe! Jeg var faktisk veldig lett og forsiktig. Noen av dere her inne skrev i den opprinnelige tråden om jeg hadde følelser for henne, og det var jeg ganske usikker på, men ikke nå mer. Når vi lå der og kysset fikk jeg den følelsen i magen som jeg tror mange av dere har hatt. Og som jeg har kjent før selvfølgelig. Jeg begynte heller ikke å klå på henne eller noe. Jeg ville ikke skremme henne vekk og bare strøk i håret hennes og ansiktet hennes. Hun klådde heller ikke, så det ble ikke så farlig som jeg trodde. Hun reiste seg og hun ble litt alvorlig plustelig. Jeg ble redd for at hun synes det gikk for fort og for langt, men når hun begynte å snakke, mente hun det motsatte. Hun sa til meg at hun ville bli veldig lei seg dersom vi ikke hadde sex den kvelden. Jeg var ikke klar, men heller superklar på henne, så jeg falt for naturens skapelsesprinsipp og sa at jeg ville også, men på en betingelse, at vi den første gangen ikke hadde samleie. Hun ble ikke noe blid av den grunn, men ble til slutt med på å inngå det komprimisset med en litt sur trut. Som sagt ønsker jeg ikke å gå inn i detaljer her på det seksuelle, så jeg kan bare si at vi gjorde det en gang inne på soverommet mitt uten å ha samleie sammen. Det var veldig godt og spesielt, og jeg falt enda mer for henne. Men etter det jeg velger å kalle for "første omgang" den kvelden, sa hun at hun var klar. Jeg spurte om hun var helt sikker, også gjorde vi det fullbyrdet. Det gikk veldig greit, fordi jeg var kjempeforsiktig og hun slappet veldig av. Vi ble deretter bare liggende og snakke sammen og stryke i hverandre. jeg sa til henne at jeg elsket henne, og hun elsket meg tilbake. Jeg var litt usikker da om hun bare sa det for å si det, så jeg var ganske forberedt på å bli såret. Men det ble omgang 3 og 4 før vi faktisk sovnet. Dagen etter ble det omgang 5, 6 og 7, og etter den 7. gangen mistet jeg tellingen. Vel, jeg mener ikke å bli vulgær på dere her, men jeg er sjokkert over hvor aktiv ungdom faktisk er på sex. Og her kommer vi inn på noe helt annet som jeg må skrive litt om! Jeg har frem til nå vært sammen med jevnaldrende damer. Sex har oftest vært av lav prioritet hos disse damene. Sex er, som jeg så fint leste her inne nylig, enten belønning eller avstraffelse når vi snakker om modne og voksne damer. Ha man vært snill og flink, får man noen smuler. Har man gjørt fruen arg, blir det ikke noe! Med denne lille skapningen her er det jeg som nesten må gi opp. Hun blir sur dersom vi ikke tar minst 3 runder om dagen! Jeg kan ikke begynne å beskrive det engang. Hun er over meg hele tiden. Senest som på skolestart elsket vi i gangen med klær og ryggesekken hennes på. Okey. Jeg tro vi stopper her. Så det var det. Nå bor vi mer eller mindre sammen. Hun tar bussen hit etter skole nå og har mer eller mindre bodd her siden. Moren hennes krever at hun er hos dem noen dager i uka, noe jeg kan forstå siden hun er ennå så ung. Hennes far er ikkeeksisterende og hennes mor er egentlig veldig tolerant, fordi hun aksepterte at hun vanket her en god stund før vi etablerte et kjærlighetsforhold. Hun er redd for at jeg skal gjøre det slutt, jeg er redd fo at hun skal gjøre det slutt! Jeg sa til henne, lille elsklingen min, at det er en god ting! Hvis noen er redd for at noen skal bli såret, vil det definitivt bli meg, dersom hun en dag går lei av meg. Men på en annen side kan det hende at dette vil vare livet ut. Jeg elsker jo henne nå og vi klarer ikke være fra hverandre. Jeg vet hva dere tenker, jeg 31 år, hun nylig 16, men er begge innefor den lovlige grensen og vi elsker hverandre hemninhsløst! Jeg elsker henne så mye at jeg klarer ikke å konsentrere meg om jobben min. Sjefen min spurte hva jeg drev med for tiden, jeg sa jeg er forelsket, men ikke mer enn det. haha! Vel. Fordi. Dette har sin pris. Min søster ble fly forbannet på meg. Spurte om jeg var pedo. Min bror sa at dette kommer til å forandre vårt forhold, og sa jeg drev med barnerov og måtte slutte. Mine egne foreldre var vel bare glad til for at jeg ikke er homse, fordi det aldri har vart så lenge med modne kvinner og jeg har bodd mye alene og omgått guttevenner mye. Jeg er jo ikke det da. Ellers er det noen venner som er stolte av meg og noen er tvilende. Men vet dere hva? Jeg gir F! jeg er dønn forelsket og vi klemmer hverandre flate når vi ser hverandre etter skole og jobb. Hun begynner å ta over huset her, pynte og rydde. Dette lover godt. Det føles veldig trygt og komfortablet og ha henne her. Jeg sa til henne at huset er nå like mye hennes som mitt, og alle tingene mine. Og jeg lover dere at jeg behandler henne veldig pent og forsiktig. Jeg bare stryker i håret hennes hele ettermiddagen lang og hun smiler og koser med meg. Er ikke dette kjærlighet, så vet ikke jeg. Det er iallfall verdt å få penis hugget av. hehe. Tror jeg. Eller, jeg trekker det tilbake! Hilsen meg, upopulær-trådstarter
Eplefe Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Nå får jeg sikkert pryl for å være på "din" side her, men jeg smiler, jeg. Det er bra dere er så glad i hverandre, og at hennes mor synes det er greit at dere har et kjærlighetsforhold. Jeg håper hun er moden nok til et skikkelig forhold, og at ingen av dere angrer på dette i ettertid om det skulle bli slutt. Jeg håper og at din søster og din bror kommer seg over det første sjokket. Din søster kan du bare fortelle at pedofile liker prepubertale barn, og at din kjære er langt i fra sådan. En jente på seksten er faktisk nesten ferdig med puberteten. Til din bror kan du si at det ikke er barnerov, men et forhold mellom to samtykkende individer. Jeg tror nok du vil få mye pepper i tråden her nå, både fordi du er blitt sammen med henne, og for at dere har hatt sex, på grunn av aldersforskjellen. Men jeg synes ikke du skal ta det så mye til deg. Hvis du har grunn til å angre vil det vise seg tidsnok, og inntil videre synes jeg bare du skal nyte å være forelsket. Synes heller ikke du skal påta deg en "lærerrolle" i sexlivet deres, men heller la henne prøve ut ting og la henne finne ut hva hun vil videre, når det gjelder sex. Videre har jeg ingen planer om å spekulere på ekteheten av følelsene deres, det er det ingen (hverken meg eller andre) som kan dømme over forum. Lykke til med forelskelsen, gjør hverandre lykkelige! ^_^
Troyamin Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Synes enda du skal holde deg langt unna jenta. Vær glad det ikke er min datter du holder på med!
Gjest Wunderbar Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Ser ikke helt problemet, eller jo.. kanskje jeg gjør det, men så sier jeg Hei! broder som går mot strømmen av besteborgelige påtatte masker. Tvi tvi og god vind!
Gjest Siggen Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Sånn som du beskriver dette så tror jeg ikke på deg et sekund. Du sitter og fantaserer og prøver å provosere. Din gris. Skulle dette vise seg å være sant så håper jeg at noen har vett til å ta deg og gi deg en omgang. Du må være et særdeles umodent og snodig menneske. Jeg ville ha vært flau over å kjenne deg.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Hun hadde en ikke-eksisterende farsperson. Nå har hun en farsperson. bare veldig synd at hun er så ung at hun ikke klarer å skille forskjellen mellom en person som bryr seg og en man har sex med. OG enda mer synd: AT DEN NYE "FARSPERSONEN" SER AT DETTE IKKE ER BRA!!!! Det er du som er voksen. Jeg husker meg selv som 16 åring, herregud så lite jeg kunne og hadde opplevd. Og jeg ble sett på av samfunnet som en moden 16 åring. Ikke romantiser forholdet!
Colargol Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Jeg har ikke skrevet i den første tråden (som var på hele 14 sider nå, så har heller ikke lest hele), men bedre seint enn aldri! Er litt usikker på hva jeg mener -jeg forstår fullt og helt at folk reagerer på aldersforskjellen som tross alt er på hele 15 år. Har opplevd dette før, -ei jeg gikk i klasse med på ungdomskolen ble gravid og mamma som 15åring, hun slutta på skolen og måtte fullføre ungdomskolen mens vi andre gikk på vgs. Mannen hun var gravid med var 29år den gangen, så vidt jeg husker. Det disse to gjorde var ikke lovlig -men foreldrene anmeldte ham ikke. Ryktene gikk og folk snakket stygt, folk i lokalmiljøet syntes at dette var helt forferdelig. Likevel så hører jeg i dag gjennom felles kjente at hun lever et lykkelig liv, ti år etter, med samme mann og nå to barn. Et annet tilfelle jeg kjenner til er ei jente på nitten som er kjæreste med en på tredve -og det ser ut til at de to virkelig har funnet hverandre og er lykkelige. Det skal vel sies at denne jenta har bodd alene hjemmefra i flere år, og er veldig voksen for alderen. Det er få som ser rart på disse to, eller tenker over aldersforskjellen -bortsett fra de få gangene som handler om hvor man skal gå ut på byen osv. Så hva kan man si i ditt tilfelle? At det er galt? Moralsk forkastelig? Vel, om loven sier det er galt så trenger man jo ikke diskutere en gang. I dette tilfellet så er det lovlig det dere driver på med, ingen kan stoppe dere med anmeldelse. Moralsk forkastelig? Vel, dette kan gå bra -og det kan bli en katastrofe. Når det først har skjedd, så kan man vel ikke gi deg noe annet råd enn å trå forsiktig -vær bevisst på å gi henne den ungdomstiden hun ønsker og bør få. Som du sier selv så er pappaen hennes "ikke-eksisterende" dermed så bør du nok være var på at du ikke blir en "ekstrapappa" for henne. Jeg ville nok vært bekymret om det var min datter -men godtar foreldrene det så har du jo en fordel. Nyt forelskelsen -og trå varsomt!
Gjest Wunderbar Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Det eneste stedet hvor alle er lik er på kirkegården.. Its all right. You’re my daughter. I love you. Come die in my arms. Watch the ground. It’s a graveyard for those who couldn’t sin. Murder worldwide, daughter of mine. ..og sangen finner en her. Hvor mange er det som boikotter Woody Allen p.g.a. at hans filmer rett og slett er en manifestasjon av et sykt sinn?
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Jeg har heller ikke lest den andre tråden men fikk litt lyst å fortelle noe her selv. Jeg hadde et kjærlighetsforhold til en mann på 31 da jeg var 16 til 17 år. Mine foreldre aksepterte det overhode ikke (fikk mye pes og de ville ikke møte ham osv..) Nå avsluttet jeg dette forholdet da jeg ble 17, ikke fordi han var så mye eldre enn meg men fordi han fortalte meg at han aldri ville ha barn (arvelige sykdommer i familien...). For meg var det med å sette en stopper på forholdet da jeg visste at jeg ville ha barn om noen år. I dag er jeg 31 og har tenkt mange ganger på at han var like gammel som jeg er nå og sammen med en 16åring. Syns det er sært og ville aldri gjort det samme selv, men samtidig så vet jeg at han elsket meg (møtte ham igjen i fjor og hadde en lang samtale hvor det fremdeles var litt følelser involvert..). Hadde det ikke vært fordi vi hadde grunnleggende ønsker for hvordan samlivet skulle være i fremtiden så hadde vi kanskje vært sammen den dag i dag. Ønsker deg lykke til. Funker det så funker det. Vi kan ikke alle være like. Alder jevner seg ut oppi 20årene uansett. Derimot er det viktig at du som eldst passer på at hun får oppleve alt en 16 åring bør oppleve og at hun ikke velger bort alt annet for å være med deg hele tiden. Da kommer hun til å angre senere, bruke det mot deg eller gjøre det slutt.
Rimmern Skrevet 20. august 2009 #11 Skrevet 20. august 2009 Drit nå i disse kvasipsykolgiske analysene. Men, du vet hva som kommer til å skje, ikke sant? Hun er 16, og vil selvfølgelig ikke binde seg like lenge som du er klar for. Der har man et annet problem med aldersforskjeller av den typen. Hvor mange 16-åringer er særlig lenge sammen med en person? Ikke mange. Det kan nok "modifisere" ting litt at du er så mye eldre, men det faktum at hun er så ung og knapt i gang med et voksent følelsesliv endres ikke av noen faktorer. Hvis du innvolverer deg maksimalt her (litt avhengig av hvor mye du er typen til å innvolverer deg, selvsagt - jeg vet ikke noe om deg) så _kommer_ du til å gå på trynet når hun blir "lei" lenge før deg. Sannsynligheten for noe annet er nesten ikke-eksisterende. Men, selvsagt - lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Sånn som du beskriver dette så tror jeg ikke på deg et sekund. Du sitter og fantaserer og prøver å provosere. Skriver under på den. Tror ikke han hadde hatt det behovet for å utlevere henne om det hadde skjedd.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 sett at dette er sant noe jeg egentlig tviler på så er dette forholdet sykt. At hun er kåt hele tiden betyr ikke at hun er voksen for alderen. At hun begynner å pynte hjemme hos deg er ikke et bevis på at hun har planer om å bli der lenge. Du kan kjøre henne rundt,du kan kjøpe mat,klær og spandere det hun har lyst på. Du har et sted hun kan være sånn at hun slipper å være hjemme. Alt er til hennes fordel og hun vil bli hos deg helt til hun faller pladask for den kjekke gutten i paralellklassen eller no. Gratulerer du er hennes sugardaddy.
Jade Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 Sex med skolesekken på? Er det den lave alderen som tenner deg? Eller var den bare på fordi dere ikke klarte å vente? Du sier at eldre kvinner bruker sex som belønning og straff. For noen triste forhold du må ha vært i. Men tror du virkelig at denne jenta vil ha sex med deg neste gang hun er sur på deg (før dere blir venner igjen, altså)? Akkurat nå ser jeg ikke på sexen som det største problemet. Men at en 16-åring nærmest blir samboer med kjæresten sin. En 16-åring skal bo hjemme, være ute med venner osv. Ikke rydde og pynte en annen manns hus.
Gjest KateW Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 For å være ærlig så virker det vel som om dere mentalt er omtrent på samme nivå... I følge deg er voksne kvinner slemme, og vil ikke ha sex, og nå har du nesten blitt tvunget inn i et forhold til denne jentungen. Hun presser, hun vil ha sex hele tida, ja stakkars deg, det er ikke rart du måtte si ja til slutt for å få slutt på maset. Hun flytter inn, hun pynter og hun bestemmer. Har du ikke noen egne tanker, meninger eller bestemmer noe som helst selv? Du må spørre å et nettforum om dette er greit? Mens du overforklarer og unnskylder og gjør deg selv til den stakkars mannen som enten blir avvist av jevnaldrende kvinner, eller overpult av en fjortis? Kvinner har sin seksuelle peak når de kommer over tredve, dette til orientering. Tror du har vært svært uheldig med de jevnaldrende du har møtt.
Suzy Skrevet 21. august 2009 #16 Skrevet 21. august 2009 For å være ærlig så virker det vel som om dere mentalt er omtrent på samme nivå... I følge deg er voksne kvinner slemme, og vil ikke ha sex, og nå har du nesten blitt tvunget inn i et forhold til denne jentungen. Hun presser, hun vil ha sex hele tida, ja stakkars deg, det er ikke rart du måtte si ja til slutt for å få slutt på maset. Hun flytter inn, hun pynter og hun bestemmer. Har du ikke noen egne tanker, meninger eller bestemmer noe som helst selv? Du må spørre å et nettforum om dette er greit? Mens du overforklarer og unnskylder og gjør deg selv til den stakkars mannen som enten blir avvist av jevnaldrende kvinner, eller overpult av en fjortis? Kvinner har sin seksuelle peak når de kommer over tredve, dette til orientering. Tror du har vært svært uheldig med de jevnaldrende du har møtt. Akkurat den forestillingen om voksne kvinners seksualitet reagerte jeg på også - du kan da ikke ha opplevd så mye med jevnaldrende...? Og når det gjelder resten... Orker ikke kommentere engang.
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 21. august 2009 #17 Skrevet 21. august 2009 Sånn som du beskriver dette så tror jeg ikke på deg et sekund. Du sitter og fantaserer og prøver å provosere. Jepp. Ikke bare det, jeg har allerede lest noe liknende før, på en blogg til en fyr. En mann som begynte å date 16 åring, også var hun bare SÅ vill i senga, veldig liknende stil, ihvertfall. Du er en trist person, TS, men det finnes nok en støttetelefon for deg òg der ute.
Konservativ Mann Skrevet 21. august 2009 #18 Skrevet 21. august 2009 Jeg vil benytte anledningen til å gratulere TS og ønske ham hell og lykke på veien. Dersom denne deilige, deilige 16-åringen har venninner av samme slaget er det bare å be dem sende en PM.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #19 Skrevet 21. august 2009 Nå går jeg og legger meg i senga og gråter en lang stri strøm med tårer!
Gjest Chiffon Skrevet 21. august 2009 #20 Skrevet 21. august 2009 For å være ærlig så virker det vel som om dere mentalt er omtrent på samme nivå... I følge deg er voksne kvinner slemme, og vil ikke ha sex, og nå har du nesten blitt tvunget inn i et forhold til denne jentungen. Hun presser, hun vil ha sex hele tida, ja stakkars deg, det er ikke rart du måtte si ja til slutt for å få slutt på maset. Hun flytter inn, hun pynter og hun bestemmer. Har du ikke noen egne tanker, meninger eller bestemmer noe som helst selv? Du må spørre å et nettforum om dette er greit? Mens du overforklarer og unnskylder og gjør deg selv til den stakkars mannen som enten blir avvist av jevnaldrende kvinner, eller overpult av en fjortis? Kvinner har sin seksuelle peak når de kommer over tredve, dette til orientering. Tror du har vært svært uheldig med de jevnaldrende du har møtt. Når man vet hvilken type menn som havner til sengs med 16 åringer er det ikke rart han sitter igjen med oppfatningen om at eldre kvinner ikke vil ha sex. Eldre kvinner vil ha sex, de vil bare ikke ha sex med tapere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå