Gå til innhold

Overstått "Prøvetime"

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tordag forrige uke så hadde jeg "prøvetime" på hår og make-up. Jeg er så heldig at moren min kan gjøre det, så vi bestemte oss for å prøve ut litt frisyrer og sminke. Det var ufattelig deilig å ha denne tiden sammen med henne, nå som så mye annen tid går bort til andre forberedelser. Vi brukte flere timer og bare koste oss sammen. Resultatet ble strålende, hun var skikkelig flink. Og når jeg satt fast sløret, fikk jeg nesten tårer i øynene. Jeg gleder meg så mye. Etterpå drakk vi kaffe og koste oss med småprat. Til alle dere som har muligheten; få noen kjente til å gjøre dette for dere, det er så hyggelig denne tiden, så personlig og koselig. Jeg hadde det utrolig koselig. Vi har bestemt at hun kommer tidlig på bryllupsdagen for å ordne både meg om min forlover. Da blir det frokost og småprat før den store hendelsen, det hjelper nok også litt på nervene mine.12

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg kjenner henne som skal sette opp mitt hår og gjøre min sminke, om enn ikke så godt som du kjenner mammaen din selvfølgelig. Hun er både mammas og min faste frisør, så jeg er sikker på at vi får det KJEMPE koselig også, og tror nok det er noe i det du sier!!!12

Skrevet

Enig at det er koselig å bli pyntet av noen man kjenner. Jeg hadde en venninne som er frisør til å ordne meg på håret. Hun ordnet også min forlover. En av de andre på salongen pyntet dattra mi som skulle være brudepike. Alt dette fikk vi helt gratis!!! Snakk om snill venninne!! Linda I LOVE YOU!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...