Gjest gninnot Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Min kjære og jeg ønsker å gifte oss i Italia, men vi ønsker ikke å gifte oss på et av standardstedene som jeg ser at downhill travel ol tilbyr. Dette er fordi jeg finner de små bortgjemte italienske byene mer romantiske. Dessuten ønsker vi ikke andre gjester enn to vennepar og planen var dermed og ikke ha annen fest der nede enn å spise middag på en litt fin restaurant. Ser at downhill travel osv tilbyr pakker med full fest osv, hvordan går jeg fram for å få et lite bryllup på et spesielt sted?
Gjest emigranten (ikke logget) Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Min kjære og jeg ønsker å gifte oss i Italia, men vi ønsker ikke å gifte oss på et av standardstedene som jeg ser at downhill travel ol tilbyr. Dette er fordi jeg finner de små bortgjemte italienske byene mer romantiske. Dessuten ønsker vi ikke andre gjester enn to vennepar og planen var dermed og ikke ha annen fest der nede enn å spise middag på en litt fin restaurant. Ser at downhill travel osv tilbyr pakker med full fest osv, hvordan går jeg fram for å få et lite bryllup på et spesielt sted? Kanskje jeg kan hjelpe? Vet om et 500 år gammelt, kombinert herskapshus/fengsel (!) der det er et vakkert lite kapell med nydelige freskomalerier. Ingen har giftet seg der på ihvertfall de siste 200 årene.... Det er mange vakre rom i huset, og middagen kan jo også evt. ordnes i et av disse? (går an å leie inn kokker som tar med mat). Ute er er det en stor, gammel park (med fontener) der det er mange muligheter for å ta fantastiske bilder. Det er også 2 fine leiligheter i nabobygningen, - en til brudeparet og en til vennene. Dette er ikke så langt unna Firenze. Du kan sende meg en pm dersom du synes dette kan virke interessant
emigranten Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Kanskje jeg kan hjelpe? Vet om et 500 år gammelt, kombinert herskapshus/fengsel (!) der det er et vakkert lite kapell med nydelige freskomalerier. Ingen har giftet seg der på ihvertfall de siste 200 årene.... Det er mange vakre rom i huset, og middagen kan jo også evt. ordnes i et av disse? (går an å leie inn kokker som tar med mat). Ute er er det en stor, gammel park (med fontener) der det er mange muligheter for å ta fantastiske bilder. Det er også 2 fine leiligheter i nabobygningen, - en til brudeparet og en til vennene. Dette er ikke så langt unna Firenze. Du kan sende meg en pm dersom du synes dette kan virke interessant Glemte å logge meg på, men det er herved gjort!
Gjest Bryllup i Italia Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Hei, www.bryllupiitalia.no tilbyr bryllup over hele Italia, f eks en liten by i Toscana eller ved kysten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå