Gjest Linnea Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Hei, jeg har et spørsmål her.. Jeg er i et forhold med en fantastisk gutt som jeg elsker utrolig høyt. Men jeg har veldig merkelige drømmer om han av og til. Jeg drømmer at han er utro mot meg. Og når jeg konfronterer han med det er han helt likegyldig. Jeg våkner opp om natten og er sliten fordi jeg har blitt så sint og lei meg. kortpustet er jeg også. Ikke sånn at jeg ikke får puste, men det går ikke som normalt, liksom.. hva i all verden er dette? JEg har absolutt ingen grunn til å mistenke utroskap. vi har det som plommen i egget. Men når jeg drømmer slike drømmer er det faktisk med på å gjøre dagen min litt kjip... for å si det sånn.. ER det noe jeg kan gjøre?
Sarah_83 Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Sånne drømmer kan man ha hvis man er usikker på seg selv? Det verste som kan skje deg? Hvis du ikke har noe grunn til å mitenke han da. Jobb med deg selv og ha en prat med han om det, bare slik at han vet det, og at han kan være med på å gjøre deg tryggere, slik at dette går over.
Gjest Linnea Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Sånne drømmer kan man ha hvis man er usikker på seg selv? Det verste som kan skje deg? Hvis du ikke har noe grunn til å mitenke han da. Jobb med deg selv og ha en prat med han om det, bare slik at han vet det, og at han kan være med på å gjøre deg tryggere, slik at dette går over. Ja, det er nok sikkert noe sånn. MEn det er så irriterende med sånn ubevissthetsgreie:P Jeg har sagt det til han. altså hver gang jeg har drømt det.. han sier jo stadig vekk at han aldri ville gjort noe sånn. Men allikevel. De dukker opp . Og jeg har aldri opplevd at en drøm tærer sånn på hverdagen min.. ekkelt rett og slett.. Men du har nok rett. Kanskje jeg er usikker. Uten og helt vite det selv:P arg! nå er jeg bare sint på meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå