Gå til innhold

hva tenker dere om

Gjest Gjest_Merethe_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Merethe_*

Han er 49 år og singel. Det lengste forholdet han har hatt er for 15 år siden, og varte i 3 år, og de var samboere (tok slutt fordi han sluttet å være glad i henne fordi hun var dum- hans egne ord) Han har ikke vært gift og har ikke barn. Han hadde noen forhold i ungdommen, og et av dem varte vel et par år. Så var han sammen med ei like etter dette samboerforholdet, det varte i noen måneder, og det var hun som plutselig gikk. Det siste "forholdet" var for 3 år siden og også det varte i noen måneder.

Han er snill og grei, og litt beskjeden før man blir kjent. Har fast god jobb, og egen leilighet. Ser helt grei ut, ikke stygg.

Jeg er ikke denne mannen, og skal heller ikke ha han, men han er en venn. Det jeg lurer på er hva du som leser tenker ut ifra den infoen her. Om han kunne være aktuell for deg eller ikke, og hvorfor. Håper på mange og dønn ærlige svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er 49 år og singel. Det lengste forholdet han har hatt er for 15 år siden, og varte i 3 år, og de var samboere (tok slutt fordi han sluttet å være glad i henne fordi hun var dum- hans egne ord) Han har ikke vært gift og har ikke barn. Han hadde noen forhold i ungdommen, og et av dem varte vel et par år. Så var han sammen med ei like etter dette samboerforholdet, det varte i noen måneder, og det var hun som plutselig gikk. Det siste "forholdet" var for 3 år siden og også det varte i noen måneder.

Han er snill og grei, og litt beskjeden før man blir kjent. Har fast god jobb, og egen leilighet. Ser helt grei ut, ikke stygg.

Jeg er ikke denne mannen, og skal heller ikke ha han, men han er en venn. Det jeg lurer på er hva du som leser tenker ut ifra den infoen her. Om han kunne være aktuell for deg eller ikke, og hvorfor. Håper på mange og dønn ærlige svar!

Jeg lurer på hvorfor forholdene har vært så korte. Er det han som tåler lite eller er han helt håpløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke aktuell for meg ;) hehe

Men det er umulig å vite hvordan man fungerer i sammen før man faktisk lever i et forhold.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut i fra det lille du skriver, virker han ikke helt interessant ut. For å si det rett ut: Han høres ut som en innbarka ungkar, om det er frivillig eller ei. At han 15 år etter beskriver eks samboer som dum taler heller ikke til hans fordel.

Han kan jo selvfølgelig ha egenskaper ut over dette som oppveier det negative bilde jeg har fått...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at han har hatt litt for mange korte forhold etter min smak. Man begynner jo å undres på hvorfor. Jeg er litt skeptisk til menn som aldri har hatt lengre forhold til noen, og ikke har barn osv.. Det tyder på at det er noe med ham som er litt sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres kjedelig og tafatt ut. Initiativløse, uspennende menn finnes det nok av i verden.

At han 15 år etter beskriver eks samboer som dum taler heller ikke til hans fordel.

Helt enig. "Uforskyldt skilt", liksom.

I tillegg, liten forholdserfaring og null erfaring med barn.... mnjaaa, skeptisk. På den annen side så begynner mine barn å bli store og mere selvstendig, så det med barneerfaring er ikke sååå viktig lenger, men det er noe med at de som ikke har barn selv som regel ikke forstår at barna kommer først. Alltid.

Så spørs det ellers om han er deltaker i helgefylla helt til stengetid og vel så det, eller om han har mer familieorienterte verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres kjedelig og tafatt ut. Initiativløse, uspennende menn finnes det nok av i verden.

Heldigvis finnes det masse enslige kvinner i Øst Europa og Sørøastasia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man ikke initiativ, så er det feil. Er man frempå, så er det jaggu meg feil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man ikke initiativ, så er det feil. Er man frempå, så er det jaggu meg feil også.

Uansett, man kommer aldri noen vei uten initiativ. Men timingen må jo være rett.....Man bør kanskje ikke vise initiativ overfor den mest tilknappede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres helt ok ut han da!

Nå har jeg samboer men det er ikke utenkelig at jeg kunne blitt en god venn med han!

Hvorfor spør du om dette egentlig?

Helt enig. "Uforskyldt skilt", liksom.

Er du så sneversynt! Klart at enkelte kan bli uforskyldt skilt!

EKSEMPEL: La oss si du var gift med en som var notorisk utro og du ikke var det!Ville du beholdt vedkommende da eller skilt deg? Ville du da likt at noen sa at du var skyld i denne skilsmissen dersom du ikke var den som var annet enn trofast?

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite opplysninger til å bedømme ham ut fra det du skriver. Snill og grei, javel, men hvordan er det med andre "kriterier" som f.eks. humoristisk sans, interesser, hobbyer, type jobb osv.? Bare "snill og grei" er liksom litt ....tomt.

Hva angår tidligere forhold og den slags så høres det jo helt utmerket ut med en som "er ferdig med tidligere forhold" og ikke har barn ;). Både ekser og barn fra tidligere forhold kan være slitsomt å forholde seg til for en ny partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Nei, han er ikke aktuell.

Fordi han ser helt grei ut.

Jeg ser ikke noe i det du skriver som gjør at jeg skulle like ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver har ikke noen spesiell betydning for om jeg skulle like han eller ikke, bortsett fra at han er for gammel for meg da. Det viktigste er hvordan han ser ut, om han har utstråling, er interessant å snakke med, og at det er kjemi mellom oss. Og det finner man ikke ut før man har møtt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...