Gjest Gjest_Vilde_* Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Kan noen WII entusiaster der ute fortelle meg hvordan jeg får til to-player på Lego Indiana Jones adventure? Det står i pakken at det er bare å taste + Men det går ikke. Noen som har fått det til?
Zealuu Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Er du sikker på at den andre Wiimoten (eller hva for en kontroll man nå bruker i Lego Indiana Jones) er koblet til?
Gjest Gjest_Vilde_* Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Den ene remote controllen slår seg av så snart vi begynner spillet. Og den kobler seg ikke til, men blinker når vi taster + eller 1,2. Men har ikke prøvd med vanlig spillkontroller. Det kan jeg jo prøve. (dvs dattera prøve.) :-) Tips mottas med stor takknemlighet.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Den ene remote controllen slår seg av så snart vi begynner spillet. Og den kobler seg ikke til, men blinker når vi taster + eller 1,2. Men har ikke prøvd med vanlig spillkontroller. Det kan jeg jo prøve. (dvs dattera prøve.) :-) Tips mottas med stor takknemlighet. Har du prøvd å koble til kontrollen før du starter spillet?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Prøvd å bytte batteri? De pleier å bare blinke når de er tomme for batteri.
Susan Sto Helit Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Det høres ut som om remote kontrolleren (nr 2) ikke er connected med spillmaskinen. Prøv å koble til begge to før dere starter spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå