Snop Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Neste år er det avtalt at vi skal ha 10 års-reunion for kullet fra barneskolen, og jeg har veldig lyst til å være med på å sette dette i gang da ingen andre har gjort dette og jeg er redd at ingen skal ta initiativ. Det jeg da lurer på er hvordan man egentlig arrangerer dette? Komité, lokale, aktiviteter, hvem hva hvor? Hvis noen av dere har vært på eller arrangert reunion, hva gjorde dere?
Miel Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg har god kontakt med venninnene mine fra grunnskolen, så vi gikk sammen om å arrangere reunion. Begynte vel så smått 3-4 måneder før med å spore opp alle sammen og lagde en egen gruppe på Facebook slik at vi blant annet kunne ha en liten avstemning i forhold til dato osv. Selve festen hadde vi i et lokale like ved den gamle skolen vår (som var gratis). Vi tok noen kroner i cover, men jeg husker ikke akkurat hvor mye... 150 kanskje? Dette var om sommeren, så vi ba alle ta med det de ville av grillmat, og så sto vi for tilbehøret. Det var også et par av de andre som tilbød seg å ta med kaker. Vi i komiteen la nok ut litt mer enn bare 150 kroner hver, men det hadde vi forsåvidt regnet med. Edit: Glemte å si at vi selvsagt inviterte favorittlærerne også! Det var utrolig moro å se alle sammen igjen. Endret 20. august 2009 av Miel
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Ikke svar på hele spørsmålet, men en liten detalj når det meste er på plass: Det er alltid veldig hyggelig å ha en eller annen form for aktivitet, evt en mimrekonkurranse for å få folk "i gang". Et forslag er å ta endel bilder og be folk om å si hvilket år/hvilken anledning det er fra. Blir alltid masse moro ("herreguuud som jeg så ut") og masse engasjement (" det MÅ være i 5. klasse for den grusomme klippen ble jeg påtvunget før jul i 5." osv).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå