Dina Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg lever i et avstandsforhold, og har gjort det i 4 år! :-? Jeg og min kjære møtes kun annenhver helg, da vi har barn på hver vår kant av landet, og de barnefrie helgene er da VÅRE! Han kommer til meg i kveld, og skal være helt til mandag morgen, lengre helg enn vanlig med andre ord! I tillegg hadde jeg bursdag forrige fredag, så denne helgen skal vi feire bursdagen min, spise masse god mat, drikke masse god vin, kose masse+++++++, og baaare ha det fint sammen!! Skal hente han på flyplassen om et par timer, og GLEDER meg sånn!!!!! Måtte bare dele dette med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Så bra! Kos deg masse og ha en strålende helg! (Og grattis med bursdag, på etterskudd) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Så flott da koz deg masse og gratulere med dagen som har vært.Nyt helgen100% med din kjære. hilsen Atacand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Høres kjempekoselig ut. Kos dere masse og gratulerer med dagen på etterskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå