Dina Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Jeg lever i et avstandsforhold, og har gjort det i 4 år! :-? Jeg og min kjære møtes kun annenhver helg, da vi har barn på hver vår kant av landet, og de barnefrie helgene er da VÅRE! Han kommer til meg i kveld, og skal være helt til mandag morgen, lengre helg enn vanlig med andre ord! I tillegg hadde jeg bursdag forrige fredag, så denne helgen skal vi feire bursdagen min, spise masse god mat, drikke masse god vin, kose masse+++++++, og baaare ha det fint sammen!! Skal hente han på flyplassen om et par timer, og GLEDER meg sånn!!!!! Måtte bare dele dette med dere!
Lykkeliten Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Så bra! Kos deg masse og ha en strålende helg! (Og grattis med bursdag, på etterskudd) :D
Gjest Atacand Skrevet 7. august 2003 #3 Skrevet 7. august 2003 Så flott da koz deg masse og gratulere med dagen som har vært.Nyt helgen100% med din kjære. hilsen Atacand
Marianne Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Høres kjempekoselig ut. Kos dere masse og gratulerer med dagen på etterskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå