Gjest Mbh Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg skal til syden 11 oktober. Trenger og ta av noen kilo, og har helt glemt ut tiden! Nå er det kun 7 uker til vi reiser!! Er det mulig og ta av ca 7-10 kg på 7 uker?? Noen tips? Råd?
Brukernavn Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg skal til syden 11 oktober. Trenger og ta av noen kilo, og har helt glemt ut tiden! Nå er det kun 7 uker til vi reiser!! Er det mulig og ta av ca 7-10 kg på 7 uker?? Noen tips? Råd? Ja, det er mulig Ketolyse lavkarbo.no
lilla91 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Bare pass på at det er fett du mister, og ikke muskler! Kanskje det hadde vært lurere å ha som mål å få en strammere kropp, og ikke å gå ned de 7 kgene? Dersom du trener kondis og styrke, og har et sunt kosthold og et lite kaloriunderskudd, vil du ikke nødvendigvis gå ned i vekt, fordi muskler veier mer enn fett, men du vil helt klart merke det på kroppen, og du rekker dette fint på 7 uker og resultatet vil bli mer langvarig enn dersom du bare setter deg på rumpa og ikke spiser noen ting på 7 uker om du skjønner. Lykke til!
Annikken Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Sett i gang og tren, 2 x styrke og 2-3 x kondisjon i uka. Kutt ut snopet og unødvendige kalorier. Kutt ut flatfylla. Gjør du dette i 7 uker skal du klare å trimme av deg greit med fett. Men da må du henge i!
Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Copypaster det jeg skrev i en annen tråd. siden det var på 6 uker: Hei! Jeg fikk nok av vekta mi rett før sommerferien. da var jeg oppe i 104 kg, 24 kilo unna matchvekta mi fra gammelt av. Jeg har ikke trimmet noe særlig i starten, siden jeg var så tung og alt var så tungt. Regulerte kostholdet: Kjøpte inn masse egg, cottage cheese, tunfisk, grønnsaker, frukt, nøtter, lyst kjøtt og avokadoer. I løpet av 6 uker gikk jeg ned 7 kg, er nå på 97. Gått ned mange cm overalt. Nå skal jeg ha et par uker med fortrening(stretching, øvelsestrening osv) før jeg begynner på Stronglift.com sitt 5x5 vektløftingsprogram. Tingen er det, som jeg har lært etter mange år med mislykka slanking. Er at det nytter ikke å bare gjøre en av delene. Man må løfte vekter, gjøre cardio OG endre på kostholdet for effektivt å gå ned i vekt. Jeg spiser rundt 1900 kcal hver dag, og kiloene bare renner av. Lykke til!
Chanel.No5 Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Sett i gang og tren, 2 x styrke og 2-3 x kondisjon i uka. Kutt ut snopet og unødvendige kalorier. Kutt ut flatfylla. Gjør du dette i 7 uker skal du klare å trimme av deg greit med fett. Men da må du henge i! Enig her! Tren deg inn i form, du får mye mer ut av det i lengden, kanskje klarer du å fortsette selv etter ferien!!
Bernardette Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Enig her! Tren deg inn i form, du får mye mer ut av det i lengden, kanskje klarer du å fortsette selv etter ferien!! Yes. Hvis ikke går du bare opp masse etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå